Hittills har jag bara haft problem med 4WD indikering i displayen och jag har badat den rätt duktigt, men nu när hastighetsmätaren också krånglar så kanske man skulle ta sig lite tid och fuktsäkra alla kontakter.
Man måste sprätta upp höljet, låta det torka och sen silikonfylla så ska det nog funka, det gjordes på min för några veckor sedan.
Citat från: Rackelsmurf skrivet 30 april 2011 kl. 16:56:54Man måste sprätta upp höljet, låta det torka och sen silikonfylla så ska det nog funka, det gjordes på min för några veckor sedan.Displayen???
Går de på någe sätt att "flytta upp" den till ett litet bättre ställe kanske?
Citat från: SmileRacer skrivet 30 april 2011 kl. 17:21:56Citat från: Rackelsmurf skrivet 30 april 2011 kl. 16:56:54Man måste sprätta upp höljet, låta det torka och sen silikonfylla så ska det nog funka, det gjordes på min för några veckor sedan.Displayen??? Haha, såg nu hur otydligt jag egentligen skrivit, men bra att Hades förtydligade
Citat från: Rackelsmurf skrivet 1 maj 2011 kl. 00:06:01Citat från: SmileRacer skrivet 30 april 2011 kl. 17:21:56Citat från: Rackelsmurf skrivet 30 april 2011 kl. 16:56:54Man måste sprätta upp höljet, låta det torka och sen silikonfylla så ska det nog funka, det gjordes på min för några veckor sedan.Displayen??? Haha, såg nu hur otydligt jag egentligen skrivit, men bra att Hades förtydligade Cool profilbild du har...