Nu finns det en tråkig sak i sammanhanget också. Skitnöjd med maskin, speciellt igår i lera o med tungt lass klättra han fram så fint. MEN!Vid ett tillfälle stängde jag av, och när jag skulle starta igen lyser inte bakljus, bromsljus eller blinkers plus att maskin startar inte, startmotorn tvärtyst! Inte ett klick, ström finns framlyse lyser så fint så.Någon som har någon aning? Jag har lastat och ska dra iväg till verkstan strax
Monterade ett par blinkers under lastracket fram ikväll, där uppe är de lite mer skyddade jämfört med original som jag kört bort ett antal gånger, inga små fina ledblinkers kanske men dom fyller sin funktion (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Citat från: Rackelsmurf skrivet 11 oktober 2010 kl. 20:12:54Monterade ett par blinkers under lastracket fram ikväll, där uppe är de lite mer skyddade jämfört med original som jag kört bort ett antal gånger, inga små fina ledblinkers kanske men dom fyller sin funktion Ha ha ha...du skulle ha slamkrypare (finns i akvarium) i dina lyktor för att hålla bort algerna på insidan
Monterade ett par blinkers under lastracket fram ikväll, där uppe är de lite mer skyddade jämfört med original som jag kört bort ett antal gånger, inga små fina ledblinkers kanske men dom fyller sin funktion
Herregud... Min centhor 700 ligger på 1.3 L/mil ren lansvägskörning på en tank bara för att få fram ett hum om förbrukningen...Då är den std.asså...ligger era på samma konsumtion? Då har jag max legat i 70 märlor...
Citat från: Finn Elvis skrivet 22 oktober 2010 kl. 23:52:44Herregud... Min centhor 700 ligger på 1.3 L/mil ren lansvägskörning på en tank bara för att få fram ett hum om förbrukningen...Då är den std.asså...ligger era på samma konsumtion? Då har jag max legat i 70 märlor...när gjorde du service senast?..