Citat från: Pson skrivet 12 november 2009 kl. 22:04:26Ja du ser va lätt om man kollar hela inlägget Det är inte alltid så lätt I veckan har jag fått hjälp av min bror och gjort ett plogfäste som jag ska montera imorgon, ska bli riktigt roligt att testa plogen Det blev en variant som fästs längst bak på kulan och sedan ett profilrör fram till bladet, på så sätt blir det enkelt att plocka loss den när man vill köra utan bladet på.
Ja du ser va lätt om man kollar hela inlägget
Urkapat för fotbromsen, en fyrkant som formen på pedalen och i linje med bromsföraren in mot ram. EDIT: Jag tar en bild och skickar upp i kväll..ovanifrån(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)från sidan(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
jag har inte förspännt den nya variatorn men schimsat primärvariatorn
Jag vet på rackelsmurfs var det likadant jag fick ta hjälp av highsider för att få lös den det var tur att den skulle bytas ut så att man inte behövde vara rädd om den. kom ihåg att fetta in den inre anliggningsytan helst med saltvattenfast fett
Nu är det riktigt roligt att röja snö Två breda uppfarter, väg till uthusen och sommarstugan samt en del av åkern är nu plogad (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Citat från: Rackelsmurf skrivet 13 november 2009 kl. 18:45:30Nu är det riktigt roligt att röja snö Två breda uppfarter, väg till uthusen och sommarstugan samt en del av åkern är nu plogad halloj på dig hur långt uppöver bor du som har så mycket av det vita guldet då?
Nu är det riktigt roligt att röja snö Två breda uppfarter, väg till uthusen och sommarstugan samt en del av åkern är nu plogad