En Fråga om man öppnar skyddskåpan på cvten kommer det sprätta ut fjädrar och brickor då dum fråga tycker ni som kan men jag tror jag behöver göra rent där i efter ganska djupa lerhål..
Citat från: ekerö skrivet 21 juli 2009 kl. 13:49:07En Fråga om man öppnar skyddskåpan på cvten kommer det sprätta ut fjädrar och brickor då dum fråga tycker ni som kan men jag tror jag behöver göra rent där i efter ganska djupa lerhål..öppna på du! grejerna borde sitta fast man brukar få ta isär med mutterdragare!
Hej!Jag är både ny i detta forumet och ny ATV ägare Jag fick min Dinli idag och tycker redan det är en grym maskin Men jag vill inte köra runt men halvgas, Vart sitter strupningen och hur tar man bort den? //Oscar
Tack!Hittade faktiskt den pluggen tidigare idag och det blev en jädra skillnad i draget och toppen:)På registreringspappret står det motorcykel men man får väll köra med vanligt B kort?
Vad jag förstår så är det Rindab som håller på att plocka fram ett på uppdrag av Dealy.Och det är tydligen där det står still.De väntade på ngr grejjor från andra sidan sjön
Jag har faktiskt inte gjort ngt har inte haft tid LATHET