Nu har min kommit upp i 1020km/42,5tim och har service beställd på Tisdag. Har fått ihop en liten lista med fel som jag lämnat Åf innan nu så han har möjlighet att fixa delar.• Oljetrycks lampan tänds vid varm motor och tomgång• Kylfläkten startar inte alltid trots att motorn visar 98-99 grader vid tomgång• Om växelreglaget står i P på ojämn mark är det svårt att lägga ur• Värmeskydd främre rör (saknas sen leverans)• Bult saknas i värmeskydd vid fotplatta• Ändrör ljuddämpare lös• Ljusinställning helljus, lyser för högt???• Kylarslangar Vä sida skaver mot fotsteg• Tanklock kass läcker bensin, går ej att öppna då låscylindern släppt • Krok till winch (saknas sen leverans)Tur att man inte stod med helt tom tank vid macken när tanklocket gav upp och gick i baklås Nån mer som har haft problem med tanklocket??Hoppas nu att ÅF klarar att fixa allt så man slipper fara på återbesök flera gånger.
Nu finns de i aluminium, som täcker hela undersidan
Hej Centhor vänner !vill ha lite info om avgassytem ! någon som bytt ut originalet? luftfilter samma sak där? Är det bara jag som tycker att Dealy är hopplöst sega på att ta fram coola grejer till våra maskiner? Man tackar för hasplåten i allafall.