(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
idag uppstod det första felet på min Centhor. Jag var ute och åkte i en grusgrop i närheten och märkte att den inte lägger i och ur diffspärren som den ska. Även på instrumenteringen började det bråka, När jag kör på 2WD så visar den 4WD, och även när jag kör på 4WD (3WD) så visar den difflock symbolen hela tiden.Någon som har haft samma problem?
Citat från: Davey skrivet 8 juni 2009 kl. 12:58:32idag uppstod det första felet på min Centhor. Jag var ute och åkte i en grusgrop i närheten och märkte att den inte lägger i och ur diffspärren som den ska. Även på instrumenteringen började det bråka, När jag kör på 2WD så visar den 4WD, och även när jag kör på 4WD (3WD) så visar den difflock symbolen hela tiden.Någon som har haft samma problem? tror nog att det är dags för ett byte av din diffmotor
Citat från: 700_Centhor skrivet 8 juni 2009 kl. 13:47:54Citat från: Davey skrivet 8 juni 2009 kl. 12:58:32idag uppstod det första felet på min Centhor. Jag var ute och åkte i en grusgrop i närheten och märkte att den inte lägger i och ur diffspärren som den ska. Även på instrumenteringen började det bråka, När jag kör på 2WD så visar den 4WD, och även när jag kör på 4WD (3WD) så visar den difflock symbolen hela tiden.Någon som har haft samma problem? tror nog att det är dags för ett byte av din diffmotorJag har haft samma problem, kom efter första tvätten...Jag hade inget mekaniskt fel utan bara det att symbolerna visade lite som dom ville.... Det försvann efter ett tag och nu har det funkat som det ska...