Hur mycket kostar försäkring och skatt på en sån här?Och hur mycket drar den landsvägskörning?
Citat från: Davey skrivet 4 maj 2009 kl. 18:17:48Hur mycket kostar försäkring och skatt på en sån här?Och hur mycket drar den landsvägskörning?Försäkringen betalar jag strax under 3000:- helår/helförs.Skatten går på 185:-/årjag brukar köra min på runt litern blandad körning, skulle tippa på 0.85l/mil på landsväg.....Bara att inhandla, tror inte du blir besviken!!
Håll oss update med snorken....ska till strängnäs i helgen har mudgear på så jag kanske tar mig fram bättre! Blev lite orolig när du skrev att den tog i vatten inte bra inte bra..den som lever får se..ensak till hur i h-vete får man upp den på bakhjulet :dntknow:Har det med mudgearen att göra månne?P.s Någon annan 700 Centhor till sandlycke i helgen?
När du skall få upp den använder du då lågväxel eller hög? Bromsar du först så att den niger och sen full sula?/Fredde
Jag har ju vinsch på min det kanske har en viss betydelse den väger väl lite mer fram då.