Idag Har jag bokat en svart Centhor med Maxxis Bighorn och winch, hoppas kunna hämta den i slutet av veckan (Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)
Maxxis Bighorn däcken är 25tum,det är orginal på dom ny centhorn+hårdare stötdäpare bak,uppdaterad 4x4 styrenhet.jag är med min hämtade min i fredags hassplåt kommer nästa vecka+vagn&snöplog
Verkar vara en riktigt fin och kompetent maskin för priset den betingar.Tycker att denna är en fin kombinering med 27" däck ifrån BighornVisst är det väl bättre att köpa en sån här maskin än en äldre Can-Am, Yamaha eller liknande märkes maskin?Med tanke på att man får en sprillans ny med bra garantier än tex en gammal Can-Am som man inte vet om den är helt slutkörd eller så ?Rätt mig om jag har fel........
Verkar vara en riktigt fin och kompetent maskin för priset den betingar.Tycker att denna är en fin kombinering med 27" däck ifrÃ¥n Bighorn(Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)Visst är det väl bättre att köpa en sÃ¥n här maskin än en äldre Can-Am, Yamaha eller liknande märkes maskin?Med tanke pÃ¥ att man fÃ¥r en sprillans ny med bra garantier än tex en gammal Can-Am som man inte vet om den är helt slutkörd eller sÃ¥ ?Rätt mig om jag har fel........
Tänkte göra en länk där man kan lägga in saker man gjort om eller monterat på Centhorn. Så slipper det hamna i tråden centhorn nu och i framtiden. Få se om det kommer upp några bra trix och tips.Har gjort egen hasplåt i durk aluminium blev väldigt bra.Min oljetrycks lampa har börjat blinka vid tomgång, verkar vara när den blir riktigt varm. Ska byta olja och filter få se om det blir bättre då.Annars funkar allt som det ska, har kört 33 mil med den nu...