troligt vis blir det vakuum i tanken soppan blir välldigt varm testa att skruva av locket när detta inträffar eller testa att ha lite soppa i o kör med locket lite uppsktuvat så den får in luft o bränn runt ett tag o se om det blir annorlunda
Citat från: mackan_750 skrivet 2 april 2009 kl. 19:46:11troligt vis blir det vakuum i tanken soppan blir välldigt varm testa att skruva av locket när detta inträffar eller testa att ha lite soppa i o kör med locket lite uppsktuvat så den får in luft o bränn runt ett tag o se om det blir annorlundaska prova de återkommer.
Citat från: mackan_750 skrivet 2 april 2009 kl. 19:46:11troligt vis blir det vakuum i tanken soppan blir välldigt varm testa att skruva av locket när detta inträffar eller testa att ha lite soppa i o kör med locket lite uppsktuvat så den får in luft o bränn runt ett tag o se om det blir annorlundaMackan antagligen rätt angående mitt problem mig.. ... E förvånad över att tanklocket sitter åt så hårt oxå.... Bild... (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
jag tynger ner hela min vikt på locket för att jag e rädd o bryta nyckeln nycklarna verkar vara så j@vla klena oxå