Tänkte bidra till min "helt död lösning". Det beroode på att de satt i en säkring till tändningen lite snett från fabriken vilket ledde til att det bildades nån konstig "syra" eller likande i säkringen.....Den fungerade av och till i början innan den dog helt. Efter mycket letandes så hittades denna säkring (trodde ju att alla säkringar satt samlade på samma ställe men icke). Nu fungerar den kanon igen
Citat från: [Looser] skrivet 13 mars 2009 kl. 13:00:11Tänkte bidra till min "helt död lösning". Det beroode på att de satt i en säkring till tändningen lite snett från fabriken vilket ledde til att det bildades nån konstig "syra" eller likande i säkringen.....Den fungerade av och till i början innan den dog helt. Efter mycket letandes så hittades denna säkring (trodde ju att alla säkringar satt samlade på samma ställe men icke). Nu fungerar den kanon igen Bidra då gärna med att tala om Vart den säkringen sitter som inte sitter där alla andra finns?//:)
Tjena!Jag spånar:Jag tror att ditt batteri har dött.Nånting har dragit tjuvström när den blev tvättad och då har batteriet laddats ut totalt och dött.Prova att koppla bort originalbatteriet helt o dra startkablar från tex en bil.MVH / Benny