Sunfire och shivaxl:Jag har en gatreggad 700R som behöver rastas ibland å jag bor i herrljunga, hänger gärna på å kör nån dag! d e ju sååå himla mycket roligare om man är några som åker ihop! Finns några fina Atv vägar här runt herrljunga oxå, kan ju köra här ibland mä om ni vill? Vet att det finns en kille i borås som oxå åker 700 han e säkert på nån gång oxå.
Citat från: "Raptor_Nicke"Sunfire och shivaxl:Jag har en gatreggad 700R som behöver rastas ibland å jag bor i herrljunga, hänger gärna på å kör nån dag! d e ju sååå himla mycket roligare om man är några som åker ihop! Finns några fina Atv vägar här runt herrljunga oxå, kan ju köra här ibland mä om ni vill? Vet att det finns en kille i borås som oxå åker 700 han e säkert på nån gång oxå.Har du hunnit å prova 700 än? Hur är den mot gamla 660 ? för/nackdelar
Hej!Ja jag är lätt på och komma och åka hos dig eller att du kommer hit och åker lite,Det är tuffare och åka runt ett gäng Ska ringa till honom på minhoj.se imorgon och kolla lite, han fick visst bara in 700 ibland och då var man tvungen att snabba sig och man skulle ha en. ska bara fixa en ny ruta till min bil som någon jävla tattare slog in i fredags lite kallt att åka med rutan nere nu Hur fort går 700 utan strypning?
shivaxl: Kul att du är på å åka! Vet inte hur fort den går utan strypning, har inte testat det än (maskinen ej inkörd) Men ja skulle tippa på att den gör 130-140 kmh min gamla 660 gick å pressa upp i 130 på mätaren. Du har köpt en as häftig maskin kan jag säga, har bara åkt ca 5 mil på min men jag är helnöjd! Det känns när man kör den att konstruktörerna har tänkt till lite. Tyckte mycke om min 660 men denna är ännu bättre! Har du fått nåt lev datum av minhoj?