Du MÅSTE köpa en Dobeck box och stäkka in sprutet med om du byter filter och avgassystem, annars går din motor för magert.
jaha nu var man 107900kr fattigare då Man lever bara en gång:)Någon som vet om man får med orginal boxen till raptor 700 vid köp av ny från minhoj.seVad är dom andra strypningarna?Längtar nu tills den står på gården hemma
(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
iroc: Jag kör med bredbandslambda och avgastempmätning, det är fortfarande upp till mej att avgöra om hojen går för magert. Jag tror inte att den går för magert, men det påstås ju så, alltså är det lika bra att berätta vad alla andra berättar så att man inte får höra "-Men Mr2t sa att--". Personligen tror jag som sagt forttfarande inte att den går SÅ magert att den havererar, men visst magrar lambdan ut om man monterar filter och avgasystem. Vi får väl se när jag fått min hoj. =)
Citat från: "Mr2t"iroc: Jag kör med bredbandslambda och avgastempmätning, det är fortfarande upp till mej att avgöra om hojen går för magert. Jag tror inte att den går för magert, men det påstås ju så, alltså är det lika bra att berätta vad alla andra berättar så att man inte får höra "-Men Mr2t sa att--". Personligen tror jag som sagt forttfarande inte att den går SÅ magert att den havererar, men visst magrar lambdan ut om man monterar filter och avgasystem. Vi får väl se när jag fått min hoj. =)har du tänkt montera ngr skojiga delar då?
Citat från: "shivaxl"jaha nu var man 107900kr fattigare då Man lever bara en gång:)Någon som vet om man får med orginal boxen till raptor 700 vid köp av ny från minhoj.seVad är dom andra strypningarna?Längtar nu tills den står på gården hemma Japp man lever bara en gång sä tänkte jag oxå.... måste vänta lite på min pga att limited edition släpptes inte innan slutet jan/feb kommer åka med ett lte dubbelavgas+pro flow filter och en dobeck box(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)