Shit vad död den här tråden har blivit, ni som bor söderut borde ju kunna börja ta er ut och göra lite nytta i skogen nu?? :-)
Blev riktigt arg på mig själv idag då jag kom på att vi glömde ta kort under tiden vi höll på att köra fram några stora stockar, men sista turen så blev det 2 kort med en kass iphonekamera! Blir säkert mer framkörning under helgen då ska jag försöka komma ihåg den riktiga kameran och ta mer bilder.
Den heter Kimpex Outback och ligger mellan 3000-3500kr har jag sett på många ställen. www.gooffroad.se har den på deras sida. Jag köpte min från den lokala handlaren.Mycket nöjd den rymmer mycket plus en 5l bensindunk bakpå.
Citat från: Cornsnake skrivet 24 april 2011 kl. 08:02:13Den heter Kimpex Outback och ligger mellan 3000-3500kr har jag sett på många ställen. www.gooffroad.se har den på deras sida. Jag köpte min från den lokala handlaren.Mycket nöjd den rymmer mycket plus en 5l bensindunk bakpå. beställde en sån nu! hyllan där bak var lite dum för nån bränsledunk behöver jag inte ta med då jag tar mig 35 mil på en full tank, men det kan iofs va bra att ha med sig en vattendunk om man åker på en heldagstur!