Idag har jag åkt ca 3mil, blev ett varv runt i skogarna med grabben Min slang har ju lossnat en gång till mockapären på kröken, fick ju lite avgassmällar då. Bytte till en bättre slang, trodde jag. Den var så bra att den ledde värmen från kröken, genom mockapären ända upp till mojängen som sitter upptill under vänster framskärm. Resultatet är att mojängen nu råkat ut för en härdsmälta I morrn åker skiten bort o hade jag bara en adress till nån kines skulle jag skickat både mockapären o mojängen till denne! Tydligen så blev det så här för att slangen jag satte dit var betydligt tjockare, typ 3-4mm. Kinaslangen var ju så klen så all värme antagligen bara försvann iom att den var så tunn. Tänk på det när eran slang oxå torkar ur o går av, beställ en orginal om ni inte vill få mojängen att smälta som en isglass brevid en gasollåga Som sagt, i morrn så! Då åker min dämpare på som jag köpt, har även betällt ett större lågfartsmunstycke så den inte kommer gå magert. Återkommer med mer info.......Annars så var turen med grabben kalas, soligt o ca 2+ ute //Janne