Undrar lite hur det gick med denna hjuling?Har exakt samma problem med min.Munstycken rengjorda (iofs bara med tryckluft)Tycker att choken går lätt och fint.Insugsgummit är helt nytt, det förra var sprucket.hjulingen är lite trögstartad, men när man väl fått igång den så går den fint på tomgång.Upp till ett visst varv så går den normalt se'n "kvävs" den.Utan luftfilter går den bättre men inte bra. Börjar lessna snart........
Tuning av luft bränsleblandning är inte ett snabbjobb utan kräver tålamod och kunskap men detta är dock det "billigaste"sättet att tjäna hästkrafter på så pilla på.Några tips på hur jag brukar göra "funkar för mig" Rengör förgasare å slangarByt tändstiftmontera det luftfilter du skall användaSätt nålen i mittenlägeGrundställ luftskruven under gasaren ca 1,5 varv sen e de att byta munstycken å prova sig fram tills att man börjar att hitta rätt,sista steget är sedan att justera på nålen och luftskruven för att optimera det sista som är klart märkbart hoppas att ni får till det å kan smiska grejjorna lite istället för att bara pilla gasare