Tråkigt för folk att köpa en GoPro för dyra pengar sen få klagomål på filmerna som man lägger ner tid på att göra.
Då det är min film det klagas på vill jag bara förtydliga att jag inte bryr mig ett skit om vad ni tycker.Det är inte för er jag filmar, det är för mig själv!Genom att dela med mig på forumet kan mina familjemedlemmar enkelt följa och titta.De videos där gamla feta gubbar leker i lera intresserar mig inte alls, jag väljer helt enkelt att inte titta.Jag drog precis en resa på 63 mil på min quad, men jag ber om ursäkt för att det inte var på någon fjantig jävla mc på någon jävla kostig som bara byns idiot vet om.Jag gillade naturen och valde att filma detta.
De videos där gamla feta gubbar leker i lera intresserar mig inte alls, jag väljer helt enkelt att inte titta.
Där hör ni KK och pellegris, ingen vill se erat äckleri.Mer videos på quad! Och mer bakhjulsåka, annars har det aldrig hänt. +1
En liten notering bara... Jag är 39år och har säkert kört och kör mer än de flesta, även om man faktiskt insett att det är mer själavård än att impa på omgivningen...Det finns viktigare saker i livet..
Äh gå och lägg dig enstånks Sture