fan va alla är moralkärrninga, kör och ha sköj grabbar! får jag ett dåligt rykte pga erat tilltag så kan de vara hänt! kör inte quad för att få bra ryckte jag kör för att det är kul haha en annan kul sak är att för första gången på skit länge jag ser en tråd med diskusion så ber folk att få den städad...ni gör forumet såååå tråkigt
och ursäkta att jag och flera med mig tar aktivt avståndstagande mot sådana här totalt obegåvade saker ..over and out..
Citat från: hummer skrivet 13 maj 2010 kl. 23:05:14och ursäkta att jag och flera med mig tar aktivt avståndstagande mot sådana här totalt obegåvade saker ..over and out..du skal ikke be om ursäkt for det.. men at sitta här och gnälle och då inte säge ett kuk i de andra trådar var folk öppet brytar lagen vid bla strypninger och så... DET är dubbelmoral SPESIELT om du är tjänsteman... då bör du gnälla över ALLA lag/regelbrott eller hålle munnen stängd helt i såna saker det är bara min åsiktmen din och andras moral är tydligen att vissa lag/regelbrott är ok men andra är inte.. kanske for at du sj eller vännor har brutit mot den lag om strypning eller?det är precis som dessa idioter som gnällar över att folk liggar i 200 på motorvägen när dom sj liggar i 150.. for "det är ikke lika stor ett brott så det är ok"en står bunka BS i mina öron/ögonjag brytar mot månge lager i vardagen .. jag kör på en ostrypt atv, röker hash, kör for fort, kör utan bäte, accelerar mot gul ljus, och precis därfor käfter jag inte upp när andre brytar regler
Så nu är hela filmen klar från Säffle!