Hittade en lite grop i skogen, betydligt djupare än jag först trodde, men efter lite trixande så gick det vända och åka upp igen Inte så bra kvalité då det är filmat med mobiltelefon, men alltid nåt iaf [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UzXrJ3RFx1k[/youtube]
ingen dubbelmoral anser jag mer än jag som tjänsteman försöker ha en standard som folk vill ha, som självklart finns pengar till.. jag gillar motorsport .. men medvetet sabotera gör mig tvärförbannad.. hur ska vi kunna motivera de högsta styrande att vi vill ha tillåtna ställen för vår hobby, när vi skriker högt att vi vill ha det och vi är x antal etc.. o samma "vi" kör medvetet sönder fotbollsplaner är ju verkligen ogenomtänkt.. ska vi med vårt intresse kunna vara en pålitlig och seriös motpart måste vi kunna lita på att medlemmarna inser hur mycket sådant här straffar oss..förbud etv kommer direkt av ngn som inte gillar motorer och som får vatten på sin kvarn..har tagit kopia på länken och är såååå nära att skicka det till aktuell kommun då det är straffbart, meningslöst o totalt idiotiskt tilltag..nä vi ska inte gnälla på våra politiker etc när vi har sånt här folk i våra egna led
Liten trailer från Värmlandsserien i Säffle i söndags!
Citat från: hummer skrivet 12 maj 2010 kl. 22:51:27ingen dubbelmoral anser jag mer än jag som tjänsteman försöker ha en standard som folk vill ha, som självklart finns pengar till.. jag gillar motorsport .. men medvetet sabotera gör mig tvärförbannad.. hur ska vi kunna motivera de högsta styrande att vi vill ha tillåtna ställen för vår hobby, när vi skriker högt att vi vill ha det och vi är x antal etc.. o samma "vi" kör medvetet sönder fotbollsplaner är ju verkligen ogenomtänkt.. ska vi med vårt intresse kunna vara en pålitlig och seriös motpart måste vi kunna lita på att medlemmarna inser hur mycket sådant här straffar oss..förbud etv kommer direkt av ngn som inte gillar motorer och som får vatten på sin kvarn..har tagit kopia på länken och är såååå nära att skicka det till aktuell kommun då det är straffbart, meningslöst o totalt idiotiskt tilltag..nä vi ska inte gnälla på våra politiker etc när vi har sånt här folk i våra egna ledVåra egna led? du är inte med i mitt iaf, sen måste jag nog säga att du får ge dig nu. Han har ju inte mördat någon! Anmäla?! Skolpolis?! Du har sagt vad du tycker så lägg ner. Denna tråd handlar om DAGENS FILM, Starta din egna moraltråd där du kan vara kung över sunt förnuft och bättre vetande.
Jag kollar i denna tråd för att se roliga filmer inte för att läsa en moral disskution, starta en annan tråd om det om ni absolut måste ventilera era åsikter, det var dumt av han och vi har sett nog många inlägg om det nu så fram med lite roliga filmer istället nu!
Tråden spårar ur.... den borde rensas på inlägg som inte hör hit.