Citat från: LAHA skrivet 18 februari 2009 kl. 21:29:47Det finns ju inte en enda Kinesmaskin som har insprut Raptorn har väl insprut?
Det finns ju inte en enda Kinesmaskin som har insprut
Citat från: Atv Avesta skrivet 18 februari 2009 kl. 09:28:12Tidningen handlad o testet läst.. Det var ju inte så värst mkt dom skrivit om 700;an, det lilla som stog var att den verkade bra, lite hård fjädring, bra finish. Mkt mer än det stog det inte, draget var godkännt oxå. Maskinen i testet var inte den som kommer att säljas, dom testade en Dinli som inte var helt klar o den kommer att skilja sig mot dom som kommar till butikerna.40hk/48nm den kommer ev att komma med insprutning senare. Säkert en bra hjuling men som sagt, riskabelt att köpa den 1;a verisionen som med allt annat. Risk för strul o missar som vi användare brukar stöta på o märka av. (mitt antagande)//Janne Att bara få för sig att testa en maskin som inte är den som kommer att säljas och sen skriva hur den är tillför inte ett skit Sen är ju tidningarna inte neutrala heller så det kvittar ju igentligen Med tanke på hur lång tid det tog för Dinli fabriken att ta tag i småstrulet med 450n så lär det troligen dröja innan 700an blir en färdig maskin utan småstrul (Hoppas fabriken lärt sig något sen dess nu när dom gått över till mer avancerad teknik )Kör själv Dinli 450 -05a som jag fått bygga om till 07-08 för att slippa småstrul (men efter det blev den komplett )//Nonne
Tidningen handlad o testet läst.. Det var ju inte så värst mkt dom skrivit om 700;an, det lilla som stog var att den verkade bra, lite hård fjädring, bra finish. Mkt mer än det stog det inte, draget var godkännt oxå. Maskinen i testet var inte den som kommer att säljas, dom testade en Dinli som inte var helt klar o den kommer att skilja sig mot dom som kommar till butikerna.40hk/48nm den kommer ev att komma med insprutning senare. Säkert en bra hjuling men som sagt, riskabelt att köpa den 1;a verisionen som med allt annat. Risk för strul o missar som vi användare brukar stöta på o märka av. (mitt antagande)//Janne
Dinli måste man ju ändå erkänna ha lyft upp sig det sista året, eller? SS 450 har väl funkat bra verkar det som. Tex Yamaha har väl funnits i hundra år, givetvis har dom kommit längre än Dinli. Dinli har väl knappt funnits i 5år eller så, klart dom har lite o ta ikapp. Det var säkert fel på Yamaha när dom var nya oxå, tror Jag.//Janne
på tok för dyr.i den prisklassen 70 000kr får man honda,polaris,canam. det är mina åsikter.