...I garaget Helt ny Gatreggad Blå 700R Har tyvärr inte tid att utforska maskinen dom närmasta dagarna.. Men det va kärlek vid första ögonkastet om man säger så Blev jag först med gatreg 700R? nån mer här på forumet?Är på g å ska beställa lite "godis" från USA, Någon mer som vill köpa grejer så kan vi dela på frakten. Tänkte beställa från http://www.sweetquads.com/
Är det någon som vet ungefär hur långt man kommer (landsvägsåkning) på en tank?
Hade jag ställt frågan "vad dricken din hoj?" Så hade det varit svårt att svara på då INGEN jag vet kör utan att varava ur motorn ett par gånger per tank, minst. Insprutning i all ära, visst är det ekonimiskt, men motornvolymen är också bland som största och kräver ju därför mer soppa. Börjar man sen trimma, med box, pipa, filter etc så tar den ju ännu mer. Vad jag har kunnat läsa mej till så vill Amerikanarna ha större tank då dom inte tycker att dom kommer lika långt på 700'an som dom gör på 660'in. Men det är väl för att dom är för feta för att orka tabka mer än en gång om dagen. *skrattar*
Citat från: "Mr2t"Hade jag ställt frågan "vad dricken din hoj?" Så hade det varit svårt att svara på då INGEN jag vet kör utan att varava ur motorn ett par gånger per tank, minst. Insprutning i all ära, visst är det ekonimiskt, men motornvolymen är också bland som största och kräver ju därför mer soppa. Börjar man sen trimma, med box, pipa, filter etc så tar den ju ännu mer. Vad jag har kunnat läsa mej till så vill Amerikanarna ha större tank då dom inte tycker att dom kommer lika långt på 700'an som dom gör på 660'in. Men det är väl för att dom är för feta för att orka tabka mer än en gång om dagen. *skrattar*Det är nog så att "Mc Donalds generationen" får kallt räkna med en lite högre bensinräkning/månad. Är själv en 100+ . Vad väger ni själva föresten :?:
Citat från: "Hanen"Citat från: "Mr2t"Hade jag ställt frågan "vad dricken din hoj?" Så hade det varit svårt att svara på då INGEN jag vet kör utan att varava ur motorn ett par gånger per tank, minst. Insprutning i all ära, visst är det ekonimiskt, men motornvolymen är också bland som största och kräver ju därför mer soppa. Börjar man sen trimma, med box, pipa, filter etc så tar den ju ännu mer. Vad jag har kunnat läsa mej till så vill Amerikanarna ha större tank då dom inte tycker att dom kommer lika långt på 700'an som dom gör på 660'in. Men det är väl för att dom är för feta för att orka tabka mer än en gång om dagen. *skrattar*Det är nog så att "Mc Donalds generationen" får kallt räkna med en lite högre bensinräkning/månad. Är själv en 100+ . Vad väger ni själva föresten :?:Det där förstod jag ingenting av...förutom McDonaldsgegeartion.
Citat från: "Mr2t"Citat från: "Hanen"Citat från: "Mr2t"Hade jag ställt frågan "vad dricken din hoj?" Så hade det varit svårt att svara på då INGEN jag vet kör utan att varava ur motorn ett par gånger per tank, minst. Insprutning i all ära, visst är det ekonimiskt, men motornvolymen är också bland som största och kräver ju därför mer soppa. Börjar man sen trimma, med box, pipa, filter etc så tar den ju ännu mer. Vad jag har kunnat läsa mej till så vill Amerikanarna ha större tank då dom inte tycker att dom kommer lika långt på 700'an som dom gör på 660'in. Men det är väl för att dom är för feta för att orka tabka mer än en gång om dagen. *skrattar*Det är nog så att "Mc Donalds generationen" får kallt räkna med en lite högre bensinräkning/månad. Är själv en 100+ . Vad väger ni själva föresten :?:Det där förstod jag ingenting av...förutom McDonaldsgegeartion.Ja nu skrev du väl inget om något trimm va? väger själv 75kg och är 175cm muskler ( ja jag vet mycket fett va)fast min lilla beräkning stämmer väl nogorlunda eller?Har druckit en drink eller två nu hej hopp