Då lär ni inte ha en suck på 170cm och 70kg som jag, undrar vem det är som tillhör McD-generationen egentligen =P
Det är snyggt med två pipor, men endå inte. Jag skulle vilja ha ett likadant, men endå inte. Svårt..
Citat från: "Mr2t"Det är snyggt med två pipor, men endå inte. Jag skulle vilja ha ett likadant, men endå inte. Svårt..Hmmm... Fasiken, då får jag väl bli själv om att åka dubbelpipigt då!! Jag tycker att det ser hur coolt som helst ut, men vad vet jag, jag har ju bara typ 20 minuters quadåkning i bagaget totalt... Väntar och väntar på min egen Raptor... Nå? När beställer vi, och vad kan slutnotan hamna påom det kostar 700 i USA?
Citat från: "AdamRaptor700"Citat från: "Mr2t"Det är snyggt med två pipor, men endå inte. Jag skulle vilja ha ett likadant, men endå inte. Svårt..Hmmm... Fasiken, då får jag väl bli själv om att åka dubbelpipigt då!! Jag tycker att det ser hur coolt som helst ut, men vad vet jag, jag har ju bara typ 20 minuters quadåkning i bagaget totalt... Väntar och väntar på min egen Raptor... Nå? När beställer vi, och vad kan slutnotan hamna påom det kostar 700 i USA?Ska också ha dubbel pipor, Beställer gör vi väl framåt sommaren, hoppas att det paketet kan glida förbi i tullen utan att skatta för det
Hmm.. adam - nog dax för ett pm till mig nu.. :wink:
Jag får mina Nerfbars monterade av Nicke direkt, även dessa köpta av nicke. Enklare än så kan det inte bli. Blir det ett helsystem så blir det även Dobeck eller Trinity box och ett öppet luftfilter.