tackar tackar nu blir det köpe lite mer extra tillbehör sen är jag nog nöjd med hur den ser ut
Citat från: Grov skrivet 26 januari 2009 kl. 02:15:02Har själv precis köpt en KFX 700 Och är riktigt nöjd med den.Jag kollade på varende quad men föll för den mycke pga att dom flesta andra känns som mopeder när man gämför ink Raptor.Jag tyckte mest att KFX 700an såg ut som en moppe när jag drog ifrån en förra sommaren med raptorn Han kan ju inte ha missat en växel heller
Har själv precis köpt en KFX 700 Och är riktigt nöjd med den.Jag kollade på varende quad men föll för den mycke pga att dom flesta andra känns som mopeder när man gämför ink Raptor.
min kfx jag hade gjorde över 130kmh enligt den kassa "cykeldatorn" som satt på,vet inte verklig hastighet tå jag tröttnade efter 100mil när jag köpte hus. ville ha 4x4 då. tycker kfx känns större än raptorn, riktigt skönt med cvt sen har den ju v-twin=grymt drag
Citat från: atvrules skrivet 25 januari 2009 kl. 20:04:39min kfx jag hade gjorde över 130kmh enligt den kassa "cykeldatorn" som satt på,vet inte verklig hastighet tå jag tröttnade efter 100mil när jag köpte hus. ville ha 4x4 då. tycker kfx känns större än raptorn, riktigt skönt med cvt sen har den ju v-twin=grymt dragsatt på en cyckeldator på 110cc när min kompis körde vissa den 30 och när jag körde vissa den 90 km/h , men dom gör väll 150 ungefär(tror )jag
Citat från: shivaxl skrivet 29 januari 2009 kl. 17:16:33Citat från: Grov skrivet 26 januari 2009 kl. 02:15:02Har själv precis köpt en KFX 700 Och är riktigt nöjd med den.Jag kollade på varende quad men föll för den mycke pga att dom flesta andra känns som mopeder när man gämför ink Raptor.Jag tyckte mest att KFX 700an såg ut som en moppe när jag drog ifrån en förra sommaren med raptorn Han kan ju inte ha missat en växel heller Han körde troligen bara på choken
Citat från: Grov skrivet 29 januari 2009 kl. 21:01:19Citat från: shivaxl skrivet 29 januari 2009 kl. 17:16:33Citat från: Grov skrivet 26 januari 2009 kl. 02:15:02Har själv precis köpt en KFX 700 Och är riktigt nöjd med den.Jag kollade på varende quad men föll för den mycke pga att dom flesta andra känns som mopeder när man gämför ink Raptor.Jag tyckte mest att KFX 700an såg ut som en moppe när jag drog ifrån en förra sommaren med raptorn Han kan ju inte ha missat en växel heller Han körde troligen bara på choken Ja moppe! Ingen automat choke där inte Som en gammal puch! Först flöda, choka och kicka