Ja, men om det finns till en snöskoter så finns det säkert till en ATV. Det går säkert att konventera från skoter till en ATV.
Citat från: buffelhorn skrivet 23 januari 2009 kl. 21:22:49Ja, men om det finns till en snöskoter så finns det säkert till en ATV. Det går säkert att konventera från skoter till en ATV.Hur fungerar en elback på en skoter? Är det kanske bara aktuellt vid variatordrift? Jag har ju en manuell låda.
En ombyggd vinsch kanske...?
En startmotor skulle inte jag anvænda. Den ær ju bara gjord før att gå korta intervaller.
Dom pengarna som du behöver lägga på att få detta att fungera hade jag istället lagt på en ny maskin med back
Citat från: orren skrivet 25 januari 2009 kl. 19:58:41Dom pengarna som du behöver lägga på att få detta att fungera hade jag istället lagt på en ny maskin med backMen det är ju inte det som är grejen : Lite roligare än att bara gå till handlaren och peka på en maskin är det att fundera själv. Handlade det däremot om att spara tid och pengar då vore det givet. Men jag är dessutom inte i läge att byta maskin nu. Nej jag funderar/fantiserar vidare. Kanske byter jag till nåt med back, köper en färdig sats eller bygger nåt eget eller glömmer alltihopa