Behåll dina små ideer för dig själv då, för egen del så talar jag om direkt om jag kommit på nått för "alla" vill veta.....Tråkig inställning åter igen...../B
Vi har en stor gård och stor gräsmatta,så på den ryms vi alla 3 bra och"brottas"
Jag trodde att ni redan funnit ut det tidigare själv
Min Linhai gör nuförtiden 105km/h,med mina"små"/billiga idéer(några till som jag inte"kommit ihåg"att berätta åt er)(kanske berättar det efter nästa vm guld i ishockey Finland tar från Sverige??),som jag funnit ut.
Jag har inte läst nått om dina små ideér nånstans, bytt förgasare tex, "jobbat med variatorn"... vilken förgasare, storlek mm?? VAD har du gjort på variatorn?/B
Hur i hela helvete lyckades du lista ut att man skulle knippsa den där kabeln? Jag har inte äns hittat en kopplings schema på boxen.. Hur som helst skall du få en STOR bira av mig om vi träffas någon gång.
Hur som helst skall du få en STOR bira av mig om vi träffas någon gång.
Tack för svaret."Om vi någongång träffas benring,skall jag som plåster på såren av all den besvikelse jag skapat åt dig,bjuda dig på en polkagris "Fan va onödig du e.....
Citat från: "benring"Tack för svaret."Om vi någongång träffas benring,skall jag som plåster på såren av all den besvikelse jag skapat åt dig,bjuda dig på en polkagris "Fan va onödig du e.....Va då??? Jag försökte ju bara vara vänlig OK,vi sätter punkt och slut på det här :roll:
Rohnny Jag har svårt o hänga med i dina texter :oops: "Lurte på om du har gjort større plass til reimen ?, for ved den hastigheten bør vell reimen gå lagt på utsiden og det er veldig dårlig med plass. "Menar du att remmen går långt ut på remskivan fram och att det är ont om plats där?"Selv har en måtte slipe flatt skru festene som sitter i bunnen på blokka. "Hur menar du?