Citat från: Pegazus_Online skrivet 30 april 2009 kl. 12:26:48kan inte någon vara snäll och montera ner sin plåt och låta den kopieras, Har gjort en egen plåt som var mer än till belåtenhet men nu när min maskin varit inne på verkstad så har dom borrat, klippt och knäckt plåten på flera ställen för att dom inte förstod hur den skulle sättas dit så nu är den nästan omöjlig att få tillbaka och jag vill ju inte köra utan så istället för att spara cash i nått år och köpa en för dyr fabrikstillverkad plåt (jag är lite snål jag vet) så kan man ju lägga en orginalplåt på kartong eller liknande och kopiera den. SNÄLLLLLLA du kan få en ritning på en hasplåt till en CF Moto lång modell (om du har en kort så tar du bara bort 20 cm på den bredaste delen av hasplåten )
kan inte någon vara snäll och montera ner sin plåt och låta den kopieras, Har gjort en egen plåt som var mer än till belåtenhet men nu när min maskin varit inne på verkstad så har dom borrat, klippt och knäckt plåten på flera ställen för att dom inte förstod hur den skulle sättas dit så nu är den nästan omöjlig att få tillbaka och jag vill ju inte köra utan så istället för att spara cash i nått år och köpa en för dyr fabrikstillverkad plåt (jag är lite snål jag vet) så kan man ju lägga en orginalplåt på kartong eller liknande och kopiera den. SNÄLLLLLLA