Hej!Jag har monterat några stycken hasplåtar ifrån Funride, bla på min förra Goes 520. Passformen är bra, men det blir lite enklare att montera dem om man kan hissa upp maskinen i fronten, för då kommer man enklare åt att skruva. Fast detta gäller ju oavsett fabrikat på hasplåten.Jag tror att "Full armor" plåten kommer att bli till din belåtenhet.//Johan
I med park/handbroms och tippa upp den så den står med näsan i vädret. Använd vinch eller 2 starka man! Där står den av sig själv. Klart smidigast o mecka under då. Tänk på att säkra upp med vinch i taket eller stöttor, och stäng av soppakran.När du släppt ner den, vänta ett tag så oljan hinner rinna tillbaks innan du startar!
kan inte någon vara snäll och montera ner sin plåt och låta den kopieras, Har gjort en egen plåt som var mer än till belåtenhet men nu när min maskin varit inne på verkstad så har dom borrat, klippt och knäckt plåten på flera ställen för att dom inte förstod hur den skulle sättas dit så nu är den nästan omöjlig att få tillbaka och jag vill ju inte köra utan så istället för att spara cash i nått år och köpa en för dyr fabrikstillverkad plåt (jag är lite snål jag vet) så kan man ju lägga en orginalplåt på kartong eller liknande och kopiera den. SNÄLLLLLLA