Drog oxå i biltemas 13mm plåt skruv, hade sånna hemma så jag testade.Funkade bra några varv på isen men sen fanns det inga kvar.När folk kört lite med isdäck på bil så blir fästet faktiskt riktigt bra trots att det bara är crossdäck
Hur gjorde du när du skruvade i skruvarna? Har kört med Biltemas plåtskruv i både fram och bakdäck, tror jag tappat en (!) skruv. Den kan mycket väl ha varit dåligt iskruvad. Men, jag har inte provat köra utan lim, jag tror det är avgörande. Används flexiblet lim som tillåter att röra sig litet kommer troligtvis skruven sitta bättre. Skallarna slits en del, men det får man förstås ha med i kalkylen! Jag är sketanöjd, har dragit i 550+ skruv runt om, och en har släppt. Har kört en del asfalt (försöker undvika), och en hel dag på isen. Och det är massor med gods kvar i skruven.
Vilket lim använder du?
jobbigt att få punktering av sina egna "dubb"
Ok! Jag drog i några hundra av biltemaskruvarna i biltemadäcken bak och det verkar som gummit är ganska mjukt i däcken för jag blev av med nästan varenda skruv I den andra fyrisens däck sitter alla skruv kvar Får prova att limma då
köp dubblim