Nej, fortfarande inte. Det krävs så stora modifieringar för att få igenom det som amatörbyggt fordon så att det inte kan liknas vid en fyrhjuling längre.
Citat från: "Mr2t"Nej, fortfarande inte. Det krävs så stora modifieringar för att få igenom det som amatörbyggt fordon så att det inte kan liknas vid en fyrhjuling längre. nu vet jag att jag komemr bli knäckt av Mr2t eftersom han verkar kunna allt :? :wink: men jag har då hört att det räcker med att ramen är hemmagjord för att man ska kunna regga den...??
måste bara klaga på stämningen .... här ställer quad boy en fråga å allt han får till svar är att han ska söka på en annan tråd å att han är ett dumhuve. Ja kan då säga att jag aldrig lyckats hitta nått jag velat söka efter på sökfunktionen. forum är väl ändå till för att ställa frågor å snacka om det forumet berör?? hur svårt kan de vara å ge svar på quad boys fråga? slår vad om att nån elit på atvs kan svara på hans fråga på 1 minut... å om ni inte orkar svara så skit i de då! men kom int bara som svar att han ska söka å om han int fattar så behöver ni int skälla på han? blir bara sur när han får så dåligt bemötande....
Citat från: "Veyron"måste bara klaga på stämningen .... här ställer quad boy en fråga å allt han får till svar är att han ska söka på en annan tråd å att han är ett dumhuve. Ja kan då säga att jag aldrig lyckats hitta nått jag velat söka efter på sökfunktionen. forum är väl ändå till för att ställa frågor å snacka om det forumet berör?? hur svårt kan de vara å ge svar på quad boys fråga? slår vad om att nån elit på atvs kan svara på hans fråga på 1 minut... å om ni inte orkar svara så skit i de då! men kom int bara som svar att han ska söka å om han int fattar så behöver ni int skälla på han? blir bara sur när han får så dåligt bemötande....Du måste förstå att det är oootroligt irriterande att se samma fråga vecka ut vecka in. När man letar efter någon information så ska man genrellt göra en sökning om vad som redan finns skrivet angående ämnet. Vissa orkar inte, vissa vet inte att sökfunktionen finns, vissa vet inte hur den fungerar vissa skiter i det helt. Just denna frågan om att registrera en ATV finns det spaltmetermed information om, det handlar bara om att effektivisera sin sökning. Jag lovar att jag får upp minst tio trådar som handlar om detta om jag skulle göra en sökning på det nu. Jag håller med om att det är onödigt med personangrepp och att skriva att någon är handikappad i huvet, det är nog den som sitter bakom tangentbordet som borde tänka efter. Ett forum är till för att ställa frågor på, men även för att söka information på :wink:
Citat från: "daffan"i sökfunktionen på forumet... hur gör ja då? :?
i sökfunktionen på forumet...
Citat från: "Quad boy"Citat från: "daffan"i sökfunktionen på forumet... hur gör ja då? :? Kan vell erkänna att den frågan ja ställde var lite onödig :roll: :idea: Men senn höll ja på ett tag men komm alldrig framm till just varför inte en blaster kan reggas. SKRIV om ni vet vad som behövs för att gerra en atv!!!
(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)