Idag har jag små pysslat lite mer.Eftersom ljuset inte är direkt upphetsande orginal har jag tänkt hänga på ett par diskreta extraljusen.Nu är jag inge fan av extraljusen men man ju ha möjlighet att åka i mörker.Början till ett fäste.Efter lite krånglig bockning börjar det likna något.Och på plats.Sen tyckte jag den nya gasrullen glappa en aning för mycke axiellt så var tvungen att råda bot på det.Svarvat till en plastbricka för problemet.Det var allt för idag./Andreas
ännu en person på forumet med goda kunskaper inom verkstadsindustrin ser jag...snyggt bockat!
J*vligt snygg den blir för att va en riskokare
OCH köra nibbler!
Då ska vi se här, har blivigt en del gjort i helgen.Leder och bussningra är bytta i fram och lite annat små pyssel.Det kommer massa bilder på detta senare ikväll.Jag går i funderingar om motor byte i framtiden, och vad det kan medföra i mods.Känns som det lutar åt en mc motor, verkar mest prisvärt.Problemet är bara den biten med back. Eftersom användningsområdet till stor det är skog är behovet av back stort.Vad tror ni? Kan det vara en tanke med en bakaxel med back? Håller dom nått vidare?Eller ska man bygga någon typ att elmotor till back?Jag är ytterst tacksam om ni har erfarenheter och tankar ni vill dela med er av! Mvh Andreas
Jag tycker att du ska ha kvar den motorn du har i nu.