ATV forum
Allt inom ATV, Fyrhjuling och Quad!
Ad

  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Märkes diskussioner »
  • Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling »
  • Honda (Moderatorer: Outlander, STENE, Rickard Marklund) »
  • Ämne: Recension Honda Rincon 680 Max Edition
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
« föregående nästa »
  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
 
Sidor: [1] 2  Alla   Gå ned

Författare Ämne: Recension Honda Rincon 680 Max Edition  (läst 16113 gånger)

Utloggad Mudde

  • ATV Extreme
  • ******
  • Antal inlägg: 769
  • Total likes: 25
  • Fear No Mud
    • Visa profil
Mudde
Recension Honda Rincon 680 Max Edition
« skrivet: 14 november 2008 kl. 12:10:28 »
Äntligen har Hondan landat på gårdsplanen. Nu återstår rigoröst körande ur ett rent nöjesperspektiv. Undrar lite varför Honda har fått "arbetskaraktär" bland oss nöjesåkare. Men det skall vi snart bli varse.

« Senast ändrad: 14 november 2008 kl. 20:27:21 av Rickard Marklund »
Anmäl till moderator   Loggat
www.facebook.se/atterling skvaller och fakta om ATV

Can-Am 570 -16
Yamaha Grizzly 700 -15
Yamaha Grizzly 450 -14 (för Trial och Kidzen)
Arctic Cat 550 LTD -12
Kawasaki 750 EPS -12
Can-Am 500 XTp -10
Yamaha Grizzly 450 Trial Edition -10
Yamaha Grizzly 700 -09
Polaris XP 850 -09
Honda Rincon 680 -08
Can Am 500 -08
Honda 500 FA -07
Yamaha Kodiak 450 -06

Utloggad Motoya

  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 1723
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
Motoya
SV: Recention Honda Rincon 680 Max Edition
« Svar #1 skrivet: 14 november 2008 kl. 12:15:43 »
Snygg!  :headbang: Det dära med arbete, det är nog att många bondar köper honda för dom håller så bra? Sen liknar dom mer en arbetsmaskin än en sport. Typ Can-Am Renegade, Ser den ut som en arbetsmaskin? Grymt köp, Ska bli kul och höra hur den håller utan att behöva mecka så mycket :)
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad Hydro

  • Posör, knappast
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 8483
  • Total likes: 331
    • Visa profil
Hydro
SV: Recention Honda Rincon 680 Max Edition
« Svar #2 skrivet: 14 november 2008 kl. 12:45:23 »
Ser också fram emot en recension... vad är det för däck du hängt på?
Anmäl till moderator   Loggat
Klicka för inspiration till en egen resa: Öland / Gotland / Skåne / Östeuropa / Baltikum

Utloggad Mudde

  • ATV Extreme
  • ******
  • Antal inlägg: 769
  • Total likes: 25
  • Fear No Mud
    • Visa profil
Mudde
SV: Recension Honda Rincon 680 Max Edition
« Svar #3 skrivet: 17 november 2008 kl. 16:08:28 »
Honda går riktigt bra. Det ända jag hittills kan tycka är att motorbromsen är för svag. Hade vant mig vid att inte behöva bromsa i kraftiga nerförsbackar med can am:en men det är kanske en vanesak. Å andra sida är växellådan otroligt skön. Man väljer mellan auto eller manuell växling. De tre växlarna har jag inte sett som någon begränsning ännu.

Den klättrar bra också i lågfart och orken har hittills räckt till också i surhålet på Strängnäs. Can am:en däremot saknade orken med 27:orna. Som lek/touringmaskin känns det än så länge rikigt bra. Att manuellt kunna lägga i 3:an och puttra fram på skogsvägarna (utan de 6000 rpm:en som can am:en låg på) känns riktigt bra.

Dämparna jobbade bra i den steniga terrängen men var lite hårda (eller väger jag för lite). Skulle vilja kunna ställa mer.... Såväl hårdare som mjukare. Däcken var den stora överraskningen. Greppade så in i bänken i den varierande terrängen, sten, jord, rötter. Inget slir och inget glid, tom i snön var jag nöjd men har ju inte så himla mycket att jämföra med just i snö.
Anmäl till moderator   Loggat
www.facebook.se/atterling skvaller och fakta om ATV

Can-Am 570 -16
Yamaha Grizzly 700 -15
Yamaha Grizzly 450 -14 (för Trial och Kidzen)
Arctic Cat 550 LTD -12
Kawasaki 750 EPS -12
Can-Am 500 XTp -10
Yamaha Grizzly 450 Trial Edition -10
Yamaha Grizzly 700 -09
Polaris XP 850 -09
Honda Rincon 680 -08
Can Am 500 -08
Honda 500 FA -07
Yamaha Kodiak 450 -06

Utloggad Motoya

  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 1723
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
Motoya
SV: Recension Honda Rincon 680 Max Edition
« Svar #4 skrivet: 17 november 2008 kl. 16:12:49 »
Du låter nöjd med hojjen och det är det viktigaste. Har inte Honan "anti slir" eller är det inte någon som har kommit ut med det än?  ()p
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad AtvNerd

  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 3926
  • Total likes: 5
  • Kön: Man
    • Visa profil
AtvNerd
SV: Recention Honda Rincon 680 Max Edition
« Svar #5 skrivet: 17 november 2008 kl. 17:14:24 »
Citat från: Hydrolift skrivet 14 november 2008 kl. 12:45:23
Ser också fram emot en recension... vad är det för däck du hängt på?

Som Adam Alsing skulle sagt-  SVARA PÅ FRÅGAN !   ;) ;D

Hondan är jävligt snygg, och allt passar perfekt, det borde dock finnas en modell med mer effekt, för lek!
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad Mudde

  • ATV Extreme
  • ******
  • Antal inlägg: 769
  • Total likes: 25
  • Fear No Mud
    • Visa profil
Mudde
SV: Recension Honda Rincon 680 Max Edition
« Svar #6 skrivet: 17 november 2008 kl. 22:49:40 »
Här finner Ni svaret och lite till.... Mycket nöje.

http://atvplanet.honda.com/#traxlok
Anmäl till moderator   Loggat
www.facebook.se/atterling skvaller och fakta om ATV

Can-Am 570 -16
Yamaha Grizzly 700 -15
Yamaha Grizzly 450 -14 (för Trial och Kidzen)
Arctic Cat 550 LTD -12
Kawasaki 750 EPS -12
Can-Am 500 XTp -10
Yamaha Grizzly 450 Trial Edition -10
Yamaha Grizzly 700 -09
Polaris XP 850 -09
Honda Rincon 680 -08
Can Am 500 -08
Honda 500 FA -07
Yamaha Kodiak 450 -06

Utloggad Hydro

  • Posör, knappast
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 8483
  • Total likes: 331
    • Visa profil
Hydro
SV: Recension Honda Rincon 680 Max Edition
« Svar #7 skrivet: 18 november 2008 kl. 17:57:04 »
Citat från: MudBug skrivet 17 november 2008 kl. 22:49:40
Här finner Ni svaret och lite till.... Mycket nöje.

http://atvplanet.honda.com/#traxlok


Ni som funnit svaret kanske skulle kunna berätta det för mig?

Jag hittar tyvärr inget om däcken på den sidan.
Anmäl till moderator   Loggat
Klicka för inspiration till en egen resa: Öland / Gotland / Skåne / Östeuropa / Baltikum

Utloggad Mudde

  • ATV Extreme
  • ******
  • Antal inlägg: 769
  • Total likes: 25
  • Fear No Mud
    • Visa profil
Mudde
SV: Recension Honda Rincon 680 Max Edition
« Svar #8 skrivet: 20 november 2008 kl. 17:53:54 »
Klippt fårn Rindabs hemsida: Duro Buffalo i storleken är ett riktigt kvalitetsdäck med offroadkörning som huvuduppgift. Med grovt mönster och 6-lagrad sida för maximalt punkteringsmotstånd klaras den tuffaste terrängen av. Mönstret är utformat för maximal drivning samtidigt som det gör att däcket rullar lätt och mjukt även på gatan.
Anmäl till moderator   Loggat
www.facebook.se/atterling skvaller och fakta om ATV

Can-Am 570 -16
Yamaha Grizzly 700 -15
Yamaha Grizzly 450 -14 (för Trial och Kidzen)
Arctic Cat 550 LTD -12
Kawasaki 750 EPS -12
Can-Am 500 XTp -10
Yamaha Grizzly 450 Trial Edition -10
Yamaha Grizzly 700 -09
Polaris XP 850 -09
Honda Rincon 680 -08
Can Am 500 -08
Honda 500 FA -07
Yamaha Kodiak 450 -06

Utloggad Mudde

  • ATV Extreme
  • ******
  • Antal inlägg: 769
  • Total likes: 25
  • Fear No Mud
    • Visa profil
Mudde
SV: Recension Honda Rincon 680 Max Edition
« Svar #9 skrivet: 29 januari 2009 kl. 00:53:52 »
Ingen variator - ingen hög och låg – De é bar å åk! Med 5 års garanti!

Efter 70 timmar på Hondas Rincon 680 Max Edition och Mud Edition vet jag inte riktigt var jag skall börja min sammanfattning!

Jag börjar med Honda Rincon 680 Max Edition

Först vill jag döda myten om att maskinen skulle vara för högt växlad för avancerad terrängkörning och att kraften inte räcker till. Söker du en arbetsmaskin för skogen där tunga timmerlass skall dras bör du satsa på 500 modellen men är det en nöjesmaskin du söker skall du läsa vidare.

Jag har hårdkört maskinen i varierad terräng under förhållanden från +5 till -21 grader. Första intrycket är helt klart att vi talar om en välbyggd och pålitlig maskin. Få maskiner startar lika lätt som Hondan i -20 grader.

Vid en närmare titt på konstruktionen av maskinen ser man att det inte är fråga om att kopiera andras modeller. Kvalitén på allt från reglagen till plasten talar sitt tydliga språk, tom ljusen håller hög kvalité och ger en mycket bättre ljusbild än konkurrenterna.

Terrängen jag kört i har mestadels bestått av kuperade kraftledningsgator med allt från traktorvägar och stenrösen till djupa diken.

Roligast har det varit att “Traila” i kuperad terräng bestående av stock och sten. Maskinen är helt enkelt fenomenal på att ta sig fram. Givetvis mycket tack vara de Duro Buffalodäck som var monterade från leverans. Först var jag väldigt skeptisk men numer är jag helt såld. Som framgår av bilden ger däcken enorm anläggningsyta, särskilt när man släpper ner lufttrycket, men också bra skydd av fälgen vilket i sin tur minimerar risken för att grenar och annat som ger pys punkta tar sig in mellan däcket och fälgen.

TraxLocken (Hondas variant av diff) fungerar klanderfritt. Hittills har jag inte saknat möjligheten att låsa diffen, måhända blir det annorlunda i tjock lera men det får jag ju tillfälle att prova så snart tjälen lämnar marken. Att det går bra att växla mellan 2 och 4 WD i farten är också en positiv upplevelse.

Transmissionen som innebär en treväxlad hel eller halvautomatisk växellåda vill jag gärna ge 5 stjärnor av 5 möjliga. När jag inte “MudRacar” eller trailar i terrängen fiskar jag gärna. Fisket innebär ofta att jag måste förflytta mig längre sträckor på mindre vägar och att kunna lägga i trean och puttra fram i 50-60 kmh utan att behöva ligga på 5-6000 rpm som med en variatormaskin - det gillar jag. Här kommer den högre utväxlingen till sin fulla rätt, en bekvämare Touring ATV har jag inte kört tidigare. Och att lägga om reglaget från automat till manuell och själv bestämma växel när vägarna blir mindre och krokiga är helt enkelt tokigt roligt…

Vad skiljer då Max Edition från standardmaskinen? Maskinellt inget! Däremot är den utrustad med bättre däck, hasplåt och vinsch fram från tillverkaren Warn.

Modellen Honda Rincon 680 Mud Edition 2009.

Det som skiljer denna modell från standardmaskinen är att den är lägre utväxlad än originalet. Syftet med den lägre utväxlingen är att ge maskinen mer kraft med överdimensionerade däck vid Mud race, dvs körning i djup och tjock lera. Den är också höjd och utrustad med däck för buskörning i varierad terräng med fokus på mud.

Den lägre utväxlingen märks särkilt väl vid krypkörning och när det blir trixigt. Dock med näst intill bibehållen toppfart. Just de större däcken i kombination med den lägre utväxlingen kompenserar varandra och bibehåller den goda komforten på maskinen.

Också denna modellen är utrustad med vinsch fram från Warn men med fjärrstyrning.

Höjningssatsen märks tydligt i jämförelse med Max Edition modellen. De extra centimetrarna gör stor skillnad såväl i vatten som när man trialar i terrängen.

Modellernas luftintag som är konstruerat för att maskinen skall kunna passera djupare vattendrag utan att drunkna är placerat vid tanken och ger ett bra skydd. Till båda modellerna finns dock möjligheten att komplettera med extra förhöjt luftintag.

Min sammanfattning av intrycken efter de många timmarna på maskinerna är följande;

De båda modellerna fungerar ypperligt för sina ändamål. Det ända jag kan sätta upp på önskelistan vore att hasplåten också gav skydd åt fotstegen. Jag önskar också en något snabbare gasrespons vilket kan åtgärdas med en effektbox. Men handen på hjärtat, är det inte så att mycket vill ha mer?
Den kraft som Hondan levererar på hjulen räcker gott och väl. Transmissionen gör också att man slipper kraftförlusten som med en variatordriven maskin.

Slutligen, Honda Rincon 680 är en TYST maskin. Faktum är att det ibland kan vara svårt att höra den när man är ute och åker med polarna som har monterat effektsystem på sina maskiner.

Andra kanske uppfattar att maskinen går hårt vid fullt gaspådrag men jag skulle hellre säga att maskinen som spinner som en katt – MORRAR vid fullt gaspådrag.

Söker du en välbyggd ATV med generösa garantier – ta dig en extra titt på dessa modeller.
Anmäl till moderator   Loggat
www.facebook.se/atterling skvaller och fakta om ATV

Can-Am 570 -16
Yamaha Grizzly 700 -15
Yamaha Grizzly 450 -14 (för Trial och Kidzen)
Arctic Cat 550 LTD -12
Kawasaki 750 EPS -12
Can-Am 500 XTp -10
Yamaha Grizzly 450 Trial Edition -10
Yamaha Grizzly 700 -09
Polaris XP 850 -09
Honda Rincon 680 -08
Can Am 500 -08
Honda 500 FA -07
Yamaha Kodiak 450 -06

Utloggad KQ_Martin

  • ATV Entusiast
  • ****
  • Antal inlägg: 122
  • Total likes: 0
    • Visa profil
KQ_Martin
SV: Recension Honda Rincon 680 Max Edition
« Svar #10 skrivet: 29 januari 2009 kl. 05:36:20 »
Bra recension mudbug.
Mycket välskriven !!!
Nått för Honda att klistra in på sin sida :)
Hoppas du får testa i lite mjukare marker i helgen.

/SSA Martin
Anmäl till moderator   Loggat

King Quad 750 Camo -08
14" SS212 black machine
27" Mudlite
Copperhead
Gaz dämpare
Moose handtagsvärme
Full Armor
Kimpex Frontbumper
Warn Vinsch XT25

Utloggad conman

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 281
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • KingQuad -07
    • Visa profil
conman
SV: Recension Honda Rincon 680 Max Edition
« Svar #11 skrivet: 29 januari 2009 kl. 09:08:54 »
MudBug - Verkligen bra skrivet och redogjort.

Är du Hondafrälst från början? Alltså det är ingen kritik men jag undrar bara hur det kan komma sig att du köper en Honda när alla andra köper Can-Am? Vet ju att Honda är gångbart utanför sverige men det är väl inte så många svenska hardcore ATV:are som åker Honda.

Den där Mud Edition har jag inte sett, är den köpt i sverige?

Quantacosta? (om du vill berätta)

Jag står och velar om jag ska försöka hitta nåt nytt och större istället för min TRX420 men så känner jag att Honda är jädrans bra egentligen. skulle ju kunna modda den lite med däck och vinsch så kanske jag har så jag klarar mig. Är väldigt nöjd med smidigheten på min maskin men saknar lite machoimage.

Jaja vi får se. Tack för en bra recension i alla fall!

//Conman

Anmäl till moderator   Loggat
KingQuad 700 -07
Honda TRX420 FE -07  Såld

  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
Sidor: [1] 2  Alla   Gå upp
« föregående nästa »
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Märkes diskussioner »
  • Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling »
  • Honda (Moderatorer: Outlander, STENE, Rickard Marklund) »
  • Ämne: Recension Honda Rincon 680 Max Edition
 


Online just nu.

662 gäster, 0 användare (0 dolda)
Users active in past minutes:

Flest online idag: 705. Flest online någonsin: 2334 ( 3 maj 2025 kl. 10:37:13)

* CHATT

Refresh History
  • Inlägg här försvinner efter några dar.
  • Traxter: Morgon pÃ¥ er. Finns det nÃ¥gra häftiga mods till Can-am xmr 700/1000
    24 februari 2025 kl. 10:23:25
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    21 februari 2025 kl. 09:25:52
  • Oscar5: NÃ¥gon som vet vad man kan begära för en Honda TRX 350 FE 2005 med snöblad som fungerar utmärkt .Har ärft den
    4 februari 2025 kl. 19:20:50
  • Oscar5: 44
    4 februari 2025 kl. 19:15:36
  • Greger59: Nägon som vet har en Cetek 500 EFI
    15 januari 2025 kl. 23:49:44
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    4 januari 2025 kl. 00:28:39
  • kampersvik: schema vaccumssangar cf moto 500 2013
    26 november 2024 kl. 17:48:35
  • trailboss: Hej. söker instruktionsbok Polaris TrailBoss 250-89
    3 oktober 2024 kl. 12:08:54
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    16 september 2024 kl. 11:29:29
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 2006. Löjligt dÃ¥liga bromsar pÃ¥ den. Finns det bromsvÃ¥g pÃ¥ den?
    11 september 2024 kl. 19:41:14
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 4x4 2006.
    11 september 2024 kl. 19:40:02
  • Kalle33: Hej.
    11 september 2024 kl. 19:39:40
  • Olkip: Vart hittar man en ny plast kÃ¥pa till goes access mortor 450SM?
    1 juli 2024 kl. 11:59:20
  • Livgan20: Hej, har en barossa silverhawk 250. NÃ¥gon vänlig själ som kan hjälpa mig ta reda pÃ¥ vilka drev som sitter pÃ¥ (storlek och typ av drev) helst bÃ¥de fram och bak. Mvh
    1 juli 2024 kl. 02:22:58
  • skarpsynt: NÃ¥gon som vet mellan vilka Ã¥r Honda Rancher sÃ¥ldes i FE (knappväxel) utförande? Min frÃ¥ga gäller senaste modellen (2014-).
    2 juni 2024 kl. 22:56:10
  • Micke_c: Det är ju gasvire.  Så klart du kan sätta rullgas. Viss modifiering krävs nog
    9 maj 2024 kl. 12:32:13
  • Micke_c: onBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    9 maj 2024 kl. 12:31:29
  • HonBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    7 maj 2024 kl. 17:51:54
  • Calleb: är det någon som vet var jag kan få service på en Kymco ATV?
    7 mars 2024 kl. 17:20:12
  • Grusbus: Hej, jag har en Can Am 570-18 som startade som vanligt och gick i ungefär 15s sen dog den, motorn snurrar men har inte tänt en  enda gång sedan dess. Någon som har någon ide om vart jag skall börja?
    28 januari 2024 kl. 00:00:27
  • R.W: Oljebyte polaris 800 efi
    23 december 2023 kl. 09:34:37
  • Niklasbx7: Behöver hjälp. Har en Cf moto x7-12 . Skulle starta den igår, den tände till men dog . Den går runt men tänder inte till. Någon som har något tips???
    17 december 2023 kl. 13:43:58
  • Johnem73: 12 tum
    18 oktober 2023 kl. 19:20:28
  • Tiasb: Tjena,har en Suzuki 250lt quadrunner 4WD-95 som laddar över 100 ac volt när jag mäter direkt från statorn. Bör vara ca 50 ac volt. Det började med att voltregulatorn brände då bytande jag statorn, körde några månader, märkte att hela motorn kändes varm och troligen bränt en voltregulator till. Har beställt ny Cdibox, men verkar långsökt. Vad kan felet vara??
    29 september 2023 kl. 17:53:28
  • L-E Jonsson: Jag glömde 4 hjulsdrift i och körde på högväxel ganska fort efter en stund så hackade motorn till en par gånger sedan tändes motorlampan sedan lade den av, startar efter ett tag lampan är släckt, motorn går fint, vad kan ha hänt kan något vara skadat?
    18 september 2023 kl. 13:32:39
  • L-E Jonsson: Hej
    18 september 2023 kl. 13:19:39
  • Sjulsbo: Sportsman 500 som varnar Hot engine direkt vid start, vad kan vara fel?
    11 augusti 2023 kl. 10:49:57
  • samuelLt50: Hej vad är det för gängdiameter på vevaxeln på en Suzuki lt50
    4 augusti 2023 kl. 02:26:53
  • Icyy30: Hej, jag är lite osäker på vad man ska skaffa för första fyrhjuling. Är inne på cf moto 625 eller outlander pro, vilken e bäst i skog?
    1 juli 2023 kl. 15:29:57
  • Vinnewin: Var kan ja köpa en ostrypt ECU till Segway Snarler AT6, den är reggad som traktor A men ska köras offroad och vill att den ska gå fortare än 40?
    22 juni 2023 kl. 14:22:20
  • kenthas: Trimma cf-moto
    1 juni 2023 kl. 11:38:02
  • Jote: Hej finns det någon i hela detta forum som vet någon som kan meka en Vizac 400 mec Odes motor ?
    15 maj 2023 kl. 13:25:03
  • william: jag har ett problem att när jag har kört snabt ett litet tag kommer ett mis ljud som jag inte vet var det kommer från men när jag låser bak hjulen så försviner det vad kan det vara
    2 maj 2023 kl. 10:35:19
  • william: jag har ett problem att när jag har kört k
    2 maj 2023 kl. 10:33:51
  • Jannethegamer: Tjena någon som har effektljuddämparen till Smc 100, vill köpa men vill först veta skillnaden på den och orginalet.
    13 april 2023 kl. 18:49:39
  • topo1: Jag har en 2009 Cectek Gladiator i Grekland och behöver desperat en ECU. Är det någon på detta forum som vet var jag kan få tag i en?
    12 april 2023 kl. 11:21:26
  • topo1: cectek
    12 april 2023 kl. 11:08:57
  • Jannethegamer: Smc
    1 april 2023 kl. 19:15:32
  • Högdahl: 🍻🍺
    9 mars 2023 kl. 14:10:18
  • Jennil: Hej någon som har plast kåpor till suzuki lt250r? Helst 1986? Men funkar mellan 85-92 maila mig isåfall, ultra_jens@hotmail.com
    18 februari 2023 kl. 09:40:29
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
  • SimplePortal 2.3.8 © 2008-2025, SimplePortal
  • SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines
    SMFAds for Free Forums
    Simple Audio Video Embedder | Terms and Policies
  • XHTML
  • RSS
  • Themed by: BGID
Cookies hjälper oss att ge dig en bättre upplevelse av vår webbsida. Genom att använda vår webbplats godkänner du även användningen av cookies. Mer info