ATV forum
Allt inom ATV, Fyrhjuling och Quad!
Ad

  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Märkes diskussioner »
  • Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling »
  • Honda (Moderatorer: Outlander, STENE, Rickard Marklund) »
  • Ämne: Recension Honda Rincon 680 Max Edition
Import, sjöfrakter, förtullningar
Svenska apotek med tillstånd
« föregående nästa »
  • Svara
  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
 
Sidor: [1] 2  Alla   Gå ned

Författare Ämne: Recension Honda Rincon 680 Max Edition  (läst 13030 gånger)

Utloggad Mudde

  • ATV Extreme
  • ******
  • Antal inlägg: 769
  • Total likes: 24
  • Fear No Mud
    • Visa profil
Mudde
Recension Honda Rincon 680 Max Edition
« skrivet: 14 november 2008 kl. 12:10:28 »
  • Citera
Äntligen har Hondan landat på gårdsplanen. Nu återstår rigoröst körande ur ett rent nöjesperspektiv. Undrar lite varför Honda har fått "arbetskaraktär" bland oss nöjesåkare. Men det skall vi snart bli varse.

« Senast ändrad: 14 november 2008 kl. 20:27:21 av Rickard Marklund »
Anmäl till moderator   Loggat
www.facebook.se/atterling skvaller och fakta om ATV

Can-Am 570 -16
Yamaha Grizzly 700 -15
Yamaha Grizzly 450 -14 (för Trial och Kidzen)
Arctic Cat 550 LTD -12
Kawasaki 750 EPS -12
Can-Am 500 XTp -10
Yamaha Grizzly 450 Trial Edition -10
Yamaha Grizzly 700 -09
Polaris XP 850 -09
Honda Rincon 680 -08
Can Am 500 -08
Honda 500 FA -07
Yamaha Kodiak 450 -06

Utloggad Motoya

  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 1723
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
Motoya
SV: Recention Honda Rincon 680 Max Edition
« Svar #1 skrivet: 14 november 2008 kl. 12:15:43 »
  • Citera
Snygg!  :headbang: Det dära med arbete, det är nog att många bondar köper honda för dom håller så bra? Sen liknar dom mer en arbetsmaskin än en sport. Typ Can-Am Renegade, Ser den ut som en arbetsmaskin? Grymt köp, Ska bli kul och höra hur den håller utan att behöva mecka så mycket :)
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad Hydro

  • Posör, knappast
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 8483
  • Total likes: 331
    • Visa profil
    • IBA
Hydro
SV: Recention Honda Rincon 680 Max Edition
« Svar #2 skrivet: 14 november 2008 kl. 12:45:23 »
  • Citera
Ser också fram emot en recension... vad är det för däck du hängt på?
Anmäl till moderator   Loggat
Klicka för inspiration till en egen resa: Öland / Gotland / Skåne / Östeuropa / Baltikum

Utloggad Mudde

  • ATV Extreme
  • ******
  • Antal inlägg: 769
  • Total likes: 24
  • Fear No Mud
    • Visa profil
Mudde
SV: Recension Honda Rincon 680 Max Edition
« Svar #3 skrivet: 17 november 2008 kl. 16:08:28 »
  • Citera
Honda går riktigt bra. Det ända jag hittills kan tycka är att motorbromsen är för svag. Hade vant mig vid att inte behöva bromsa i kraftiga nerförsbackar med can am:en men det är kanske en vanesak. Å andra sida är växellådan otroligt skön. Man väljer mellan auto eller manuell växling. De tre växlarna har jag inte sett som någon begränsning ännu.

Den klättrar bra också i lågfart och orken har hittills räckt till också i surhålet på Strängnäs. Can am:en däremot saknade orken med 27:orna. Som lek/touringmaskin känns det än så länge rikigt bra. Att manuellt kunna lägga i 3:an och puttra fram på skogsvägarna (utan de 6000 rpm:en som can am:en låg på) känns riktigt bra.

Dämparna jobbade bra i den steniga terrängen men var lite hårda (eller väger jag för lite). Skulle vilja kunna ställa mer.... Såväl hårdare som mjukare. Däcken var den stora överraskningen. Greppade så in i bänken i den varierande terrängen, sten, jord, rötter. Inget slir och inget glid, tom i snön var jag nöjd men har ju inte så himla mycket att jämföra med just i snö.
Anmäl till moderator   Loggat
www.facebook.se/atterling skvaller och fakta om ATV

Can-Am 570 -16
Yamaha Grizzly 700 -15
Yamaha Grizzly 450 -14 (för Trial och Kidzen)
Arctic Cat 550 LTD -12
Kawasaki 750 EPS -12
Can-Am 500 XTp -10
Yamaha Grizzly 450 Trial Edition -10
Yamaha Grizzly 700 -09
Polaris XP 850 -09
Honda Rincon 680 -08
Can Am 500 -08
Honda 500 FA -07
Yamaha Kodiak 450 -06

Utloggad Motoya

  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 1723
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
Motoya
SV: Recension Honda Rincon 680 Max Edition
« Svar #4 skrivet: 17 november 2008 kl. 16:12:49 »
  • Citera
Du låter nöjd med hojjen och det är det viktigaste. Har inte Honan "anti slir" eller är det inte någon som har kommit ut med det än?  ()p
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad AtvNerd

  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 3926
  • Total likes: 5
  • Kön: Man
    • Visa profil
AtvNerd
SV: Recention Honda Rincon 680 Max Edition
« Svar #5 skrivet: 17 november 2008 kl. 17:14:24 »
  • Citera
Citat från: Hydrolift skrivet 14 november 2008 kl. 12:45:23
Ser också fram emot en recension... vad är det för däck du hängt på?

Som Adam Alsing skulle sagt-  SVARA PÅ FRÅGAN !   ;) ;D

Hondan är jävligt snygg, och allt passar perfekt, det borde dock finnas en modell med mer effekt, för lek!
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad Mudde

  • ATV Extreme
  • ******
  • Antal inlägg: 769
  • Total likes: 24
  • Fear No Mud
    • Visa profil
Mudde
SV: Recension Honda Rincon 680 Max Edition
« Svar #6 skrivet: 17 november 2008 kl. 22:49:40 »
  • Citera
Här finner Ni svaret och lite till.... Mycket nöje.

http://atvplanet.honda.com/#traxlok
Anmäl till moderator   Loggat
www.facebook.se/atterling skvaller och fakta om ATV

Can-Am 570 -16
Yamaha Grizzly 700 -15
Yamaha Grizzly 450 -14 (för Trial och Kidzen)
Arctic Cat 550 LTD -12
Kawasaki 750 EPS -12
Can-Am 500 XTp -10
Yamaha Grizzly 450 Trial Edition -10
Yamaha Grizzly 700 -09
Polaris XP 850 -09
Honda Rincon 680 -08
Can Am 500 -08
Honda 500 FA -07
Yamaha Kodiak 450 -06

Utloggad Hydro

  • Posör, knappast
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 8483
  • Total likes: 331
    • Visa profil
    • IBA
Hydro
SV: Recension Honda Rincon 680 Max Edition
« Svar #7 skrivet: 18 november 2008 kl. 17:57:04 »
  • Citera
Citat från: MudBug skrivet 17 november 2008 kl. 22:49:40
Här finner Ni svaret och lite till.... Mycket nöje.

http://atvplanet.honda.com/#traxlok


Ni som funnit svaret kanske skulle kunna berätta det för mig?

Jag hittar tyvärr inget om däcken på den sidan.
Anmäl till moderator   Loggat
Klicka för inspiration till en egen resa: Öland / Gotland / Skåne / Östeuropa / Baltikum

Utloggad Mudde

  • ATV Extreme
  • ******
  • Antal inlägg: 769
  • Total likes: 24
  • Fear No Mud
    • Visa profil
Mudde
SV: Recension Honda Rincon 680 Max Edition
« Svar #8 skrivet: 20 november 2008 kl. 17:53:54 »
  • Citera
Klippt fårn Rindabs hemsida: Duro Buffalo i storleken är ett riktigt kvalitetsdäck med offroadkörning som huvuduppgift. Med grovt mönster och 6-lagrad sida för maximalt punkteringsmotstånd klaras den tuffaste terrängen av. Mönstret är utformat för maximal drivning samtidigt som det gör att däcket rullar lätt och mjukt även på gatan.
Anmäl till moderator   Loggat
www.facebook.se/atterling skvaller och fakta om ATV

Can-Am 570 -16
Yamaha Grizzly 700 -15
Yamaha Grizzly 450 -14 (för Trial och Kidzen)
Arctic Cat 550 LTD -12
Kawasaki 750 EPS -12
Can-Am 500 XTp -10
Yamaha Grizzly 450 Trial Edition -10
Yamaha Grizzly 700 -09
Polaris XP 850 -09
Honda Rincon 680 -08
Can Am 500 -08
Honda 500 FA -07
Yamaha Kodiak 450 -06

Utloggad Mudde

  • ATV Extreme
  • ******
  • Antal inlägg: 769
  • Total likes: 24
  • Fear No Mud
    • Visa profil
Mudde
SV: Recension Honda Rincon 680 Max Edition
« Svar #9 skrivet: 29 januari 2009 kl. 00:53:52 »
  • Citera
Ingen variator - ingen hög och låg – De é bar å åk! Med 5 års garanti!

Efter 70 timmar på Hondas Rincon 680 Max Edition och Mud Edition vet jag inte riktigt var jag skall börja min sammanfattning!

Jag börjar med Honda Rincon 680 Max Edition

Först vill jag döda myten om att maskinen skulle vara för högt växlad för avancerad terrängkörning och att kraften inte räcker till. Söker du en arbetsmaskin för skogen där tunga timmerlass skall dras bör du satsa på 500 modellen men är det en nöjesmaskin du söker skall du läsa vidare.

Jag har hårdkört maskinen i varierad terräng under förhållanden från +5 till -21 grader. Första intrycket är helt klart att vi talar om en välbyggd och pålitlig maskin. Få maskiner startar lika lätt som Hondan i -20 grader.

Vid en närmare titt på konstruktionen av maskinen ser man att det inte är fråga om att kopiera andras modeller. Kvalitén på allt från reglagen till plasten talar sitt tydliga språk, tom ljusen håller hög kvalité och ger en mycket bättre ljusbild än konkurrenterna.

Terrängen jag kört i har mestadels bestått av kuperade kraftledningsgator med allt från traktorvägar och stenrösen till djupa diken.

Roligast har det varit att “Traila” i kuperad terräng bestående av stock och sten. Maskinen är helt enkelt fenomenal på att ta sig fram. Givetvis mycket tack vara de Duro Buffalodäck som var monterade från leverans. Först var jag väldigt skeptisk men numer är jag helt såld. Som framgår av bilden ger däcken enorm anläggningsyta, särskilt när man släpper ner lufttrycket, men också bra skydd av fälgen vilket i sin tur minimerar risken för att grenar och annat som ger pys punkta tar sig in mellan däcket och fälgen.

TraxLocken (Hondas variant av diff) fungerar klanderfritt. Hittills har jag inte saknat möjligheten att låsa diffen, måhända blir det annorlunda i tjock lera men det får jag ju tillfälle att prova så snart tjälen lämnar marken. Att det går bra att växla mellan 2 och 4 WD i farten är också en positiv upplevelse.

Transmissionen som innebär en treväxlad hel eller halvautomatisk växellåda vill jag gärna ge 5 stjärnor av 5 möjliga. När jag inte “MudRacar” eller trailar i terrängen fiskar jag gärna. Fisket innebär ofta att jag måste förflytta mig längre sträckor på mindre vägar och att kunna lägga i trean och puttra fram i 50-60 kmh utan att behöva ligga på 5-6000 rpm som med en variatormaskin - det gillar jag. Här kommer den högre utväxlingen till sin fulla rätt, en bekvämare Touring ATV har jag inte kört tidigare. Och att lägga om reglaget från automat till manuell och själv bestämma växel när vägarna blir mindre och krokiga är helt enkelt tokigt roligt…

Vad skiljer då Max Edition från standardmaskinen? Maskinellt inget! Däremot är den utrustad med bättre däck, hasplåt och vinsch fram från tillverkaren Warn.

Modellen Honda Rincon 680 Mud Edition 2009.

Det som skiljer denna modell från standardmaskinen är att den är lägre utväxlad än originalet. Syftet med den lägre utväxlingen är att ge maskinen mer kraft med överdimensionerade däck vid Mud race, dvs körning i djup och tjock lera. Den är också höjd och utrustad med däck för buskörning i varierad terräng med fokus på mud.

Den lägre utväxlingen märks särkilt väl vid krypkörning och när det blir trixigt. Dock med näst intill bibehållen toppfart. Just de större däcken i kombination med den lägre utväxlingen kompenserar varandra och bibehåller den goda komforten på maskinen.

Också denna modellen är utrustad med vinsch fram från Warn men med fjärrstyrning.

Höjningssatsen märks tydligt i jämförelse med Max Edition modellen. De extra centimetrarna gör stor skillnad såväl i vatten som när man trialar i terrängen.

Modellernas luftintag som är konstruerat för att maskinen skall kunna passera djupare vattendrag utan att drunkna är placerat vid tanken och ger ett bra skydd. Till båda modellerna finns dock möjligheten att komplettera med extra förhöjt luftintag.

Min sammanfattning av intrycken efter de många timmarna på maskinerna är följande;

De båda modellerna fungerar ypperligt för sina ändamål. Det ända jag kan sätta upp på önskelistan vore att hasplåten också gav skydd åt fotstegen. Jag önskar också en något snabbare gasrespons vilket kan åtgärdas med en effektbox. Men handen på hjärtat, är det inte så att mycket vill ha mer?
Den kraft som Hondan levererar på hjulen räcker gott och väl. Transmissionen gör också att man slipper kraftförlusten som med en variatordriven maskin.

Slutligen, Honda Rincon 680 är en TYST maskin. Faktum är att det ibland kan vara svårt att höra den när man är ute och åker med polarna som har monterat effektsystem på sina maskiner.

Andra kanske uppfattar att maskinen går hårt vid fullt gaspådrag men jag skulle hellre säga att maskinen som spinner som en katt – MORRAR vid fullt gaspådrag.

Söker du en välbyggd ATV med generösa garantier – ta dig en extra titt på dessa modeller.
Anmäl till moderator   Loggat
www.facebook.se/atterling skvaller och fakta om ATV

Can-Am 570 -16
Yamaha Grizzly 700 -15
Yamaha Grizzly 450 -14 (för Trial och Kidzen)
Arctic Cat 550 LTD -12
Kawasaki 750 EPS -12
Can-Am 500 XTp -10
Yamaha Grizzly 450 Trial Edition -10
Yamaha Grizzly 700 -09
Polaris XP 850 -09
Honda Rincon 680 -08
Can Am 500 -08
Honda 500 FA -07
Yamaha Kodiak 450 -06

Utloggad KQ_Martin

  • ATV Entusiast
  • ****
  • Antal inlägg: 122
  • Total likes: 0
    • Visa profil
KQ_Martin
SV: Recension Honda Rincon 680 Max Edition
« Svar #10 skrivet: 29 januari 2009 kl. 05:36:20 »
  • Citera
Bra recension mudbug.
Mycket välskriven !!!
Nått för Honda att klistra in på sin sida :)
Hoppas du får testa i lite mjukare marker i helgen.

/SSA Martin
Anmäl till moderator   Loggat

King Quad 750 Camo -08
14" SS212 black machine
27" Mudlite
Copperhead
Gaz dämpare
Moose handtagsvärme
Full Armor
Kimpex Frontbumper
Warn Vinsch XT25

Utloggad conman

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 281
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • KingQuad -07
    • Visa profil
conman
SV: Recension Honda Rincon 680 Max Edition
« Svar #11 skrivet: 29 januari 2009 kl. 09:08:54 »
  • Citera
MudBug - Verkligen bra skrivet och redogjort.

Är du Hondafrälst från början? Alltså det är ingen kritik men jag undrar bara hur det kan komma sig att du köper en Honda när alla andra köper Can-Am? Vet ju att Honda är gångbart utanför sverige men det är väl inte så många svenska hardcore ATV:are som åker Honda.

Den där Mud Edition har jag inte sett, är den köpt i sverige?

Quantacosta? (om du vill berätta)

Jag står och velar om jag ska försöka hitta nåt nytt och större istället för min TRX420 men så känner jag att Honda är jädrans bra egentligen. skulle ju kunna modda den lite med däck och vinsch så kanske jag har så jag klarar mig. Är väldigt nöjd med smidigheten på min maskin men saknar lite machoimage.

Jaja vi får se. Tack för en bra recension i alla fall!

//Conman

Anmäl till moderator   Loggat
KingQuad 700 -07
Honda TRX420 FE -07  Såld

  • Svara
  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
Sidor: [1] 2  Alla   Gå upp
« föregående nästa »
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Märkes diskussioner »
  • Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling »
  • Honda (Moderatorer: Outlander, STENE, Rickard Marklund) »
  • Ämne: Recension Honda Rincon 680 Max Edition
 


Online just nu.

171 gäster, 1 användare (0 dolda)
Users active in past minutes:
monster
Flest online idag: 181. Flest online någonsin: 1238 (15 januari 2020 kl. 09:22:12)

* CHATT

Refresh History
  • Inlägg här försvinner efter några dar.
  • Atorp: Hej. Någon som vet var man köper reservdelar till en Bronco vinsch
    9 februari 2021 kl. 15:53:44
  • Iceoutlander: Slippa att vajer går av vid plogning
    3 februari 2021 kl. 08:30:32
  • Pioneer82: Finns inte SMC andra Atver?
    28 januari 2021 kl. 11:50:18
  • Lernbopeter: Vilket variatorkit passar bäst till en sportsman 1000xp 2019 med 27"  hjul! //peter
    31 december 2020 kl. 16:16:19
  • Blix: Nålen kan böka till det på vissa kinaförgasre. Kolla så flotören rör sig fritt.
    23 december 2020 kl. 16:58:35
  • EmilP: Hjälp!, jag vet inte vad som är fel på min kina atv. Jag har gnista, kompression och även nyrengjord förgasare. När jag startar den så går denpå tomgång men så fort jag gasar "även i neutral" så boggar den och ibland så börjar den att gå vanligt. Motorn går även väldigt ojämnt men timingen är korrekt. vad kan det vara? (Den gick klockrent kvällen innan och jag rörde den inte under natten.)
    22 december 2020 kl. 14:03:43
  • Jupiter: Är det oljetrycket hade jag varit lite orolig......
    15 november 2020 kl. 15:58:11
  • KnaZ: funderar vars man kan hitta växellådsolja?
    15 november 2020 kl. 15:24:39
  • KnaZ: varningslampa för olja blinkar å piper, kollat fram å bakdiff samt motorolja
    15 november 2020 kl. 15:23:49
  • KnaZ: nån som e haj på goes
    15 november 2020 kl. 15:22:50
  • KnaZ: halloj
    15 november 2020 kl. 15:22:07
  • Blix: Jupiter. Jag kör rätt ofta. Har en polare som kör bakhjulsdrivet som hänger med ibland.
    3 november 2020 kl. 17:51:03
  • Jupiter: Finns det nån bana eller spår i närheten av Karlskrona?
    1 november 2020 kl. 22:45:39
  • Blix: Är det någon körning kring karlskrona nu för tiden?
    1 november 2020 kl. 11:04:52
  • Jupiter: Här var det dött.......
    27 oktober 2020 kl. 08:17:02
  • Jupiter: Har vi någon aktiv körning i södra Sverige längre? Någon?
    23 oktober 2020 kl. 20:01:23
  • 800max: Blinkersproblem höger funkar vänster blinkar alla fyra
    16 oktober 2020 kl. 08:02:47
  • Jupiter: Forumet blev aktivt kapat av några medlemmar som öppnade facebook grupper för inbördes beundran, där de kunde köra sitt race och hacka fritt på alla som inte delade deras uppfattningar.
    27 september 2020 kl. 13:14:03
  • Sandeen: Hfm avgas och box köpes
    20 september 2020 kl. 12:53:16
  • Högdahl: Nja du kan ju söka i gruppen efter inlägg men förstår vad du menar
    18 september 2020 kl. 16:28:55
  • H.Hansen: Tror forum kommer att få en återuppsving. FB sina sidor är ju inte sökbara på samma sätt som ett forum. Svårt att hitta kategorier och liknade. Där vinner forumen. Folk tröttnar på FB sitt dåliga utbud och letar sej tillbaka. Chatten är svårare det innebär att folk är inloggade och läser konstant samt svarar. Ser få den trenden på andra forum där jag är aktiv.
    18 september 2020 kl. 08:06:11
  • Högdahl: Ja många är på facebook pga aktiviteten och utbudet av massa olika grupper/sidor
    7 september 2020 kl. 19:15:40
  • Rickard Marklund: Mmm, synd att aktiviteten är så låg, men jag försöker i alla fall göra vad jag kan för att forumet skall fungera så bra som möjligt. Senaste månaderna har vi gjort en stor satsning på att öka användbarheten på mobiltelefoner, och snabbat upp forumet rejält. Känns inte som att jag kan göra så mycket mer. Tror att många som är aktiva har skapat grupper på facebook där de gör upp om körningar och sånt utan att det blir publikt...
    5 september 2020 kl. 12:57:50
  • Angry Chaplin: Tråkigt som fan
    4 september 2020 kl. 01:08:46
  • Angry Chaplin: Det känns att atvforum dog
    4 september 2020 kl. 01:07:52
  • Vian Senior: Hvordan byte bremseklosser på parkbrems cf 500 ?
    18 augusti 2020 kl. 09:53:00
  • tatto9709: Har en polaris outlow 500 skulle behöva en begagnad elmatta till den så är det någon här som vet eller hört något kan dom gärna få höra av dig till mej
    13 augusti 2020 kl. 19:24:39
  • Hermansson14: Hej! Jag har en Suzuki lt-f eiger 400 4x4. Det jag funderar på är om förra ägaren har varit på och ställt kamaxeln fel. Problemet är då att det inte kommer någon sopp till tändstiftet. Jag har fin gnista och får sopp in i flottörskålen. ”Har gjort rent alla munstycken med tryckluft”. Jag lossade ventilkåpan häromdagen och tänkte kolla på kammen och kolla så att den står rätt men det som kan vara är att den kan stå 180 grader fel? Jag tänker då om det kan vara att den öppnar insugventilerna och avgasventilerna fel? Vad tror ni? Mvh Christoffer
    7 augusti 2020 kl. 20:48:04
  • Sotarn: Någon som vet bra skogsvägar att köra i Bålsta?
    19 juli 2020 kl. 19:53:04
  • jea40: hur justerar man halvljus på en MXU500?
    14 juli 2020 kl. 19:20:05
  • Rickard Marklund: Test
    10 juli 2020 kl. 09:36:15
  • Lindbang: Mvh Carl
    15 juni 2020 kl. 23:08:13
  • Lindbang: Hej, jag har införskaffat mig en Access sp-450 och hastighetsmätaren är riktigt sliten så jag har beställt en annan, då är min fråga. Har någon koll på elschema eller vilka färger som går till vad?
    15 juni 2020 kl. 23:08:08
  • Hassetheking: Provat nytt tändstift Ville?
    15 juni 2020 kl. 06:23:46
  • Villetheking: Hej har en desert storm 250 . Va ute och körde och plötsligt bara dog den .och ingen gnista. Jag har prövat ny spole ,tändkabel,tändhatt,cdibox men ingen gnista ändå ...någon som är kunnig...???
    7 juni 2020 kl. 22:58:14
  • Andreas Lindqvist: Hej har en polaris sportsman 570 och undrar hur stora däck jag kan sätta på utan spacers? Sitter nu på 25-11-12 och 25-8-12
    5 juni 2020 kl. 16:08:49
  • Nisse45: Har delat växellådan och bytt packning v-sida nu saknar jag kontakt när jag ska starta?
    30 maj 2020 kl. 09:09:34
  • daviddavid2014: Isak19 vill du sälja ltz?
    17 maj 2020 kl. 10:13:54
  • Isak19: Start problem ltz 400
    15 maj 2020 kl. 22:58:53
  • OscarSJ: Tänkte starta igång den gamla fyrhjulingen men den behöver ny bromsolja och det står att man ska ha Dot 3 olja men jag undrar ifall man kan ta Dot 4 istället? Eftersom att jag inte kan hitta någon Dot 3.
    8 maj 2020 kl. 10:39:34
Import, sjöfrakter, förtullningar
Svenska apotek med tillstånd
  • SMF 2.0.17 | SMF © 2017, Simple Machines
    SMFAds for Free Forums
    Simple Audio Video Embedder
    SimplePortal 2.3.7 © 2008-2021, SimplePortal
  • XHTML
  • RSS
  • Themed by: BGID