Är på g o köpa en sporthjuling o bryr mig inte det minsta att den inte är vägreggad.kör där jag vill iallfall.Tror jag fler än jag gör o vad skulle hända om man blir stannad(om man stannar),inte blir man deporterad till sibirien iaf.
vägreggat är det inte av en slump.. att resonera "jag skiter i lagar, jag kör där jag vill ändå" det köper inte jag, och anser det är min plikt att opponera mot direkt..samma sak att bryta mot lagar oavsett vad det är.."vägreggat skiter jag i, jag kör ändå.." .. förlåt jag säger det, men barnsligt beteende.. att skapa rätt för vårt gemensamma intresse med 4 hjulingar är verkligen inte i behov av sånna här kommentarer..vi får städa framför vår egna dörr i vårt led, innan vi hänger ut okunniga tjänstemän, byråkrater etc..jag håller med de flesta här ang fel att förbjuda.. men att ngn medlem här resonerar såhär gör mig ännu lessnare..
jag hatar varenda politiker i riksdagen för alla är så jävla fega och vågar inte säga emot miljömaffian, snart kostar fan bensinen 20kr om miljöjävlarna får som dom vill, och det får dom för alla andra politiker slickar röv på dom!
Så kan man ju inte göra.Vad händer då med alla maskiner som redan finns i bruk?Om man vill ha bort fyhjulingar från vägen får man göra som man gjorde med EPA traktor.Sluta säja nya & låter dom gamla finnas till dom rostar bort.