de där med ketchup beror till 100 på vad man har för kompresor-/avgashus.och helt var man vill ha effekten. så att säga att alla har ketchup är totalt fel
Sen vill jag fortfarande se någon som grisar riktigt ordentligt med en turbo raptorn... alla jag sett är spegelblanka och puttrar mest runt och tycker den är fin *peak* *peak*
Citat från: Narmasil skrivet 9 februari 2009 kl. 19:29:25Sen vill jag fortfarande se någon som grisar riktigt ordentligt med en turbo raptorn... alla jag sett är spegelblanka och puttrar mest runt och tycker den är fin *peak* *peak* Håller med. Är tveksam om ic och turbo håller för lite tuffare terräng. Speciellt ic:n den sitter ju helt oskyddad. Ligger man bakom någon och får en grus kaskad mot sig då är den garanterat trasig. Borde åtminstone sitta ett galler framför som skyddar mot flygande stenar. Sen att den sitter där framme gör ju att den blir slaktad väldigt lätt om man kör i skogen. en pinne eller gren förstör den lätt. Samt om man skulle ta sig över ett brant dike. VAd tycker turbon om att åka i lera/vatten? Den blir väl galet varm sen om man badar lite så kyls den ju av snabbt vilket aldrig kan vara bra. Jag tror inte på turbo om man skall köra lite tuffare terräng.