Nice
Ja det blev bra, jag ska bara fixa en fäst punkt för mina blinkers bak, samt fästa pakethållaren stadigare...Jag vet inte bara hur jag ska montera blinkersen
Citat från: g-power skrivet 30 december 2008 kl. 20:25:08Ja det blev bra, jag ska bara fixa en fästpunkt för mina blinkers bak, samt fästa pakethållaren stadigare...Jag vet inte bara hur jag ska montera blinkersen har vi nå bild på rumpan?
Ja det blev bra, jag ska bara fixa en fästpunkt för mina blinkers bak, samt fästa pakethållaren stadigare...Jag vet inte bara hur jag ska montera blinkersen
Varför inte en sån här lösning...(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Hade det på mina handskydd när jag åkte Dinli och dom funkar kanon. Är superenkelt att montera på lastracket eftersom dom är självhäftande.Har en sats kvar som jag skulle haft på mitt lastrack men det blev byte till en Raptor istället så dom blev liggande, kan sälja dom billigt om du är intresserad.(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Nja jag måste nog hålla med motoya.Skulle nog behålla orginal fästena till blinkersen.Tycker personligen att det blir lite för pluttrigt om du flyttar in dom emot ramen.