hejnu har jag monterat ny orginalkrök på den, smörjt tändingen och kontakten till hastighetsmätaren.nu funkar den nästan felfritt, det som är nu är att den hackar/hugger eller dör när man backar.tips på vad man kan göra med den solblekta plasten tas gärna emot oxå.den har tyvåär stått en del utomhus därav den bleka plasten.Är det inte backspärren då?Kolla, det sitter nog en knapp vid vänstra handtagetsom du övermannar spärren med.
Citat från: Ruben77 skrivet 31 oktober 2008 kl. 15:35:30hejnu har jag monterat ny orginalkrök på den, smörjt tändingen och kontakten till hastighetsmätaren.nu funkar den nästan felfritt, det som är nu är att den hackar/hugger eller dör när man backar.tips på vad man kan göra med den solblekta plasten tas gärna emot oxå.den har tyvåär stått en del utomhus därav den bleka plasten.Är det inte backspärren då?Kolla, det sitter nog en knapp vid vänstra handtagetsom du övermannar spärren med.Är det inte backspärren då?Kolla, det sitter nog en knapp vid vänstra handtagetsom du övermannar spärren med.
Jupp, bara att trycka in den.Det är en elektronisk varvstopp, för att man inte ska flygaöver styret om man står och backar.Det ska sitta en backsummer under dynan också tror jag,låter den för illa så kan du linda tejp runt den.
blinkar alla blinkerslampor samtidigt som man trycker ner knappen ?isådanna fall har jag hittat den, trodde det var typ varningsblinkers innan....... hahha man lär sig något hela tiden.finns det svensk manual någonstans på nätet till en allroad 300
Jag har varit med om folk som farit över huven på snöskotrar pga att dom glömt att backen legat i, det skadar inte att man hör summern tycker jag.