Ok jag la mig, i stund av frustration, i saker som inte jag hade med att göra. Med lite distans och jobb kommer man in på sidan och det finns mycket att titta på.Till Marklund: Ursäkta påhoppet och fortsätt med detta forum där man faktiskt kan få svar på saker och ting.
Trots att även en annan gjort sig skyldig till att posta i dessa "OT-trådar" så håller jag tveklöst med i allt ovanstående skribent satte på präntEtt filter som plockade bort dessa ur "Nya inlägg" vore BRA....och/eller ett filter i vilket man kunde bestämma vilka alias som skulle ignoreras när man trycker "Nya inlägg".Redan då hade man kunnat få väck en himla massa OT-trådar... och märkliga annonsuppdateringar osv.Men generellt är forumet toppen, och kollar man vilka användare som varit inne här längst, så har jag väl egentligen ingen rätt att ens "klaga"...
bla bla bla....vad e det för fel på roliga historier??......jag garva som ### i går....och ha ett stelt atv forum verkar tråkigt...att alla trådar ska passa alla verkar ju inte troligt...o det kommer alltid klagas..!!!...sånt e livet!!!...
forumet fyller sin funktion...det e massa frågor som besvaras mm....om problemet är att folk försöker vara roliga o underhålla så köper jag hellre det änn gnäll!!!!