Kan man inte bara sluta använda ett forum om man tycker att det suger...........Stå på er "quadnissar"
Citat från: Lillhajen skrivet 26 oktober 2008 kl. 14:48:46Kan man inte bara sluta använda ett forum om man tycker att det suger...........Stå på er "quadnissar" Visst kan man det..... Det har ju jättemånga gjort! Vad menar du det är för fel med kritik i en tråd som heter Nya ATVForum.se, Information, feedback, klagomål eller beröm! > Skriv svar ( SV: Diktatorforum?? ) Nä du gjorde bara ytterligare ett onödigt inlägg som inte tillför diskussionen något
Citat från: LAHA skrivet 26 oktober 2008 kl. 15:04:35Citat från: Lillhajen skrivet 26 oktober 2008 kl. 14:48:46Kan man inte bara sluta använda ett forum om man tycker att det suger...........Stå på er "quadnissar" Visst kan man det..... Det har ju jättemånga gjort! Vad menar du det är för fel med kritik i en tråd som heter Nya ATVForum.se, Information, feedback, klagomål eller beröm! > Skriv svar ( SV: Diktatorforum?? ) Nä du gjorde bara ytterligare ett onödigt inlägg som inte tillför diskussionen något Ville ge alla andra som inte heller är "vuxna" stöd och uppmuntran...Duger det som förklaraing eller ska jag PM:a dig
Han väl inte funderat så mycket på det som diskuteras i denna tråden ..... men gör jag det så håller jag med om att forumet har blivit mycket sämre nu Man får nästan aldrig något vettigt svar i en tråd och dom flesta trådar spårar ur.... som denna http://www.atvforum.se/Forum/index.php?topic=17395.40 Vad har volvo med att montera dualpipe på raptor 700 att göra..... hade jag tyckt det var intressant hade jag gått in och läst på någon av bilsports hemsidor istället OBS tog bara denna tråd som ett exempel.... tror nog det är en del som tycker som jag. Som det står i några av föregående inlägg.... Kan man inget om problemet som diskuteras i en tråd är det bättre att låta bli och skriva TYCKER JAG
ja nått måste det ju va Flest online idag: 83. Flest online någonsin: 265 (Augusti 13, 2008, 18:26:02) å siffran bara sjunker
Ok jag la mig, i stund av frustration, i saker som inte jag hade med att göra. Med lite distans och jobb kommer man in på sidan och det finns mycket att titta på.Till Marklund: Ursäkta påhoppet och fortsätt med detta forum där man faktiskt kan få svar på saker och ting.