då bjuder jag 7000!nya hojenskulle igentligen byta ut hmf röret mot orginal systemet (satt ett helt HMF rör på när jag köpte den) idag men blev en bakrams sänkning istället när jag kännde vikt skillnaden på hmf röret mot orginal och utseende skillnaden ångrade jag mig, farsan får stå ut med lite motorljud totalt sänkte jag ungefär 20 mm i bak kant på den!urkapning ur ramensry för dom dåliga bilderna, har lånat ut kameran.imorgon blir det till att bygga styrdämpar fäste uppe vid styret helst, men osäker på om de går för ska nog korta ner styrstången eller ev beställa en som är kortare. för ska försöka få till så hojen passar bra både på banan och i rampen så ska på med något högt styre och för att de inte ska bli för högt på banan får jag nog korta ner styrstamen lite! och börja ska även kolla på var man kan få in grabholesen, nu när jag haft bort all plast verkar de som de faktiskt kan vara ganska lätt fixat (lärde ju mig mitt första grabtrix precis så nu är det ju försvarbart att kapa sönder plasten och göra de ) sen ska jag även bygga nya fotpinnar, men vill bygga med stötdämpar funktion (som på houser) men har ännu inte löst de på något bra sätt om man ska behålla nerfbarsen så eventuellt får jag bygga om även dom, eller helt enkelt köpa houser. gillar ändå inte att ha alu hälskydden nu efter att kört med nät förut! ska även bygga en ny baterilåda i aluminium så jag slipper plocka ut batteriet om jag vill ha bort bakplasten. utöver det är jag nog inget mer jag ska göra, bara köra bara köpa ett par 9 beadlock fälgar att ha bak när 8 fälgarna är för små, men de får bli i vår
Skaffat annan hoj.
Citat från: ikas skrivet 24 oktober 2010 kl. 12:14:18Skaffat annan hoj.najs Var fick du tag på dämparskydden med öhlinstexten?
Citat från: slayer skrivet 31 oktober 2010 kl. 22:26:47Citat från: ikas skrivet 24 oktober 2010 kl. 12:14:18Skaffat annan hoj.najs Var fick du tag på dämparskydden med öhlinstexten? Köpte dom av zez racing i sundsvall.Men alla öhlins service center har dom.http://www.motospeed.se/handlare.asp?OhlinsService=1