Här är ett till Modds man gjort!!Tycker det sitter lite bättre under sadeln ändär det sitter som standard.
Citat från: Marqz skrivet 5 oktober 2008 kl. 16:27:44Här är ett till Modds man gjort!!Tycker det sitter lite bättre under sadeln ändär det sitter som standard.Nice. Har funderat på att flytta mitt oxå... men har inte betämt mig ännu pga att jag inte vill behöva ändra så pass mycket så inte orginaldelar kan användas igen Men det sitter ju MYCKET mer skyddat under sadlen än mitt i grussprutet från bakdäcket
Citat från: Ynot skrivet 5 oktober 2008 kl. 22:36:05Citat från: Marqz skrivet 5 oktober 2008 kl. 16:27:44Här är ett till Modds man gjort!!Tycker det sitter lite bättre under sadeln ändär det sitter som standard.Nice. Har funderat på att flytta mitt oxå... men har inte betämt mig ännu pga att jag inte vill behöva ändra så pass mycket så inte orginaldelar kan användas igen Men det sitter ju MYCKET mer skyddat under sadlen än mitt i grussprutet från bakdäcket Jo jag förstår precis vad du menar,men du kan ju flytta in det under sadelnoch sen kan du ju låta "byttan" sitta kvarså går det att göra den original igen om du vill
Det här har jag har gjort.Yamaha R6 orginal dämpare. Kortad mm.(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)