Här har ni ett litet reportage från mina trakter. Man behöver ju inte kontakta andra sidan pölen för att få lite mer krut i denna maskin.http://www.mcx-usa.com/media/MCX-USA%20Turbo%20RZR%20-%20UTV%20Off-Road%20Magazine.pdf
rzr-s är till för sand dyner och mx och vanliga rzr är till för teräng körningdärför är markfrigången lägre på rzr-s för det ska vara lägre tyngdpunkt så den inte ska välta lika lätt och den är ju lite bredare
Nån som vet bultcirkeln till rzr?
Citat från: MR_X skrivet 29 oktober 2008 kl. 18:29:58Nån som vet bultcirkeln till rzr?4x156 !
Citat från: ikas skrivet 29 oktober 2008 kl. 19:15:07rzr-s är till för sand dyner och mx och vanliga rzr är till för teräng körningdärför är markfrigången lägre på rzr-s för det ska vara lägre tyngdpunkt så den inte ska välta lika lätt och den är ju lite bredare Ja fast nu var det ju så att det var rzr-s som hade den högre markfrigången men bredden kanske väger upp det.Annars var ju teorin bra!