Häftigt Jag tycker motor å luftintag sitter väldigt oskyddat på dom men de väl bara å bygga om å greja,Nån som vet när 09 erna kan komma till sverige? snön kommer ju snart
Citat från: MR_X skrivet 22 oktober 2008 kl. 20:23:59Häftigt Jag tycker motor å luftintag sitter väldigt oskyddat på dom men de väl bara å bygga om å greja,Nån som vet när 09 erna kan komma till sverige? snön kommer ju snart ska du ha den smala eller breda modellen Rzr eller Rzr-S ? ganska skönt i vårt smala lilla land med den smala skulle jag tro...den är tillräckligt dyr också, vilken löjligt stor skillnad i pris på terräng och vägreggad, kan väl inte kosta 20 000kr att sätt på lite ljus och en skylt.
Citat från: atvnerd skrivet 22 oktober 2008 kl. 20:55:14Citat från: MR_X skrivet 22 oktober 2008 kl. 20:23:59Häftigt Jag tycker motor å luftintag sitter väldigt oskyddat på dom men de väl bara å bygga om å greja,Nån som vet när 09 erna kan komma till sverige? snön kommer ju snart ska du ha den smala eller breda modellen Rzr eller Rzr-S ? ganska skönt i vårt smala lilla land med den smala skulle jag tro...den är tillräckligt dyr också, vilken löjligt stor skillnad i pris på terräng och vägreggad, kan väl inte kosta 20 000kr att sätt på lite ljus och en skylt.Jag var inne ett tag på rzr s men det var just breden jag backa på så det får bli den vanliga, Ja de blir ganska dyrt med vägreggad men vad gör man, sen finns de ju hur mycket tillbehör som helst så det är bäddat för en till ekonomikris