Citat från: ekmarcus skrivet 28 augusti 2008 kl. 12:04:09Citat från: Narmasil skrivet 27 augusti 2008 kl. 22:35:57men dom rekommenderade AB finmekaniska i uppsala, ringde han, grymt trevlig, bokade tid för mappning den 9/9 , han hade ingen tidigare tid, så det får bli då, då hinner man då på grejerna också.. tel nummer till dom 018- 31 44 92 om nån mer vill bromsa =) återkommer med effektnuffror...MVH//Marcusvet ej pris exakt än,, kan återkomma när det är klart.. MVH//MarcusPris, kostar?
Citat från: Narmasil skrivet 27 augusti 2008 kl. 22:35:57men dom rekommenderade AB finmekaniska i uppsala, ringde han, grymt trevlig, bokade tid för mappning den 9/9 , han hade ingen tidigare tid, så det får bli då, då hinner man då på grejerna också.. tel nummer till dom 018- 31 44 92 om nån mer vill bromsa =) återkommer med effektnuffror...MVH//Marcus
Citat från: rptr skrivet 29 augusti 2008 kl. 20:33:50Citat från: ekmarcus skrivet 28 augusti 2008 kl. 12:04:09Citat från: Narmasil skrivet 27 augusti 2008 kl. 22:35:57men dom rekommenderade AB finmekaniska i uppsala, ringde han, grymt trevlig, bokade tid för mappning den 9/9 , han hade ingen tidigare tid, så det får bli då, då hinner man då på grejerna också.. tel nummer till dom 018- 31 44 92 om nån mer vill bromsa =) återkommer med effektnuffror...MVH//Marcusvet ej pris exakt än,, kan återkomma när det är klart.. MVH//MarcusPris, kostar?
Citat från: ekmarcus skrivet 31 augusti 2008 kl. 05:13:32Citat från: rptr skrivet 29 augusti 2008 kl. 20:33:50Citat från: ekmarcus skrivet 28 augusti 2008 kl. 12:04:09Citat från: Narmasil skrivet 27 augusti 2008 kl. 22:35:57men dom rekommenderade AB finmekaniska i uppsala, ringde han, grymt trevlig, bokade tid för mappning den 9/9 , han hade ingen tidigare tid, så det får bli då, då hinner man då på grejerna också.. tel nummer till dom 018- 31 44 92 om nån mer vill bromsa =) återkommer med effektnuffror...MVH//Marcusvet ej pris exakt än,, kan återkomma när det är klart.. MVH//MarcusPris, kostar?var och bromsade idag, blev 51hk / 63 NM på bakhjulet.. så kan ju omöjligt vara 49 hk orginal.. har försökt fått reda på vad det ärorginal,, men yamaha uppger ju inte det ?.. jag har PCIII, DMC värsta dual exaust afterburner, och pro design / KN inteka kit, och riktigt mappat.. blev en grym skillnad, går ej att jämföra.. grymt nöjd.. grymt trevlig och kunnig kille på finmek i uppsala också. kan verkligen rekommendera honom!.. pris 5500:-kr för helt nytt PCIII + montering + mappning i bänken så bra pris också..MVH//Marcusokie dokie
Kul att det blev bra! Du får närsomhelst maila över den mappningen till mig så jag kan jämföra med den jag kör med . Jag har inte hittat någon firma i närheten som kan/vill bänka en quad...
Skulle också hemskt gärna prova din mappning Skickar PM med min mailadress
Den är väl bromsad på rullar ? eller ? då blir det ju inte mer driveffektförlust än det däckena slirar. och det brukar väl inte vara stort problem på en sån här förhållandevis "klen" maskin.Ska bli skoj ska snart iväg och bänka min maskin så fort min kompis fått sina dual DMC's till sin KFX. ska vi iväg 3 stycken och bänka Jag önskar jag får runt 200hk eller nå sånt
Citat från: LAHA skrivet 9 september 2008 kl. 23:12:18Skulle också hemskt gärna prova din mappning Skickar PM med min mailadressdone=).. förresten,, vad kan räkna på i driveffektförlust?? på bil räknar mn ju 12 - 13 %... MVH//Marcus