Nån som vet vad spindelleder till A-arm raptor 350 07:a kostar? Undre och övre är väl samma sort ser det ut som :
Senast jag kollade kostade lederna 620kr/styck.
Citat från: Tokstollen skrivet 27 augusti 2008 kl. 00:59:28Senast jag kollade kostade lederna 620kr/styck. Bara för att jag är nyfiken... Var? Jag kan inte hitta några,varken på ebay eller på yamahas ritningar.
Är inte 100% men jag tror att du måste byta hela a-armen.Det är inte samma uppe och nere. dom är inte gratis kan jag tala om(fast det trodde du väl kanske inte heller?) Priser kollade andra sidan pölen... nedra armen ca $100, övre armen ca $62, till dessa priser tillkommer frakt,moms och tull. Jag kontrollerade priser på nedre a-armar till min (r700) för ca 1 år sedan, då kostade dom ca 2200:- st hos den lokala yamaha åf, och ca $100 i usa. Du har så ny maskin, kan du inte få nya på garantin?
Ska kolla om jag hittar lösa spindelleder till något annat fordon,måste finnas någon som passar (ev efter lite modifikation) som man kan montera! Ska faan inte byta hela A-armen när bara spindeln är slut. Återkommer med slutresultat.. Man får väl plocka fram släggan å smì lite