Det är ju inte bara i a-armen den ska passa, det måste ju även vara rätt vinkel, diameter och längd på den konade axlen i leden annars passar den ju inte i hjulspindlen. Bara så att du tänker på det...
Citat från: hijack skrivet 1 september 2008 kl. 15:32:52Det är ju inte bara i a-armen den ska passa, det måste ju även vara rätt vinkel, diameter och längd på den konade axlen i leden annars passar den ju inte i hjulspindlen. Bara så att du tänker på det...Självklart tänker jag på det!!
Visst gör jag det! men jag får aldrig tiden att räcka till, är det inte jobb så är det nåt annat som kommer i vägen .Man vill göra så jävla mycket så man får väl lägga det som långtidsprojekt. En sak jag funderar på att testa är att ta bort framblinkerserna och använda dom så kallade äkta raptorlysena fram som blinkers istället, dom är ju bara kosmetika i nuläget=okopplade.
Citat från: daltons skrivet 28 augusti 2008 kl. 15:17:24Ska kolla om jag hittar lösa spindelleder till något annat fordon,måste finnas någon som passar (ev efter lite modifikation) som man kan montera! Ska faan inte byta hela A-armen när bara spindeln är slut. Återkommer med slutresultat.. Man får väl plocka fram släggan å smì lite Nu i veckan ska jag ut på jakt efter en lös bultbar och lämplig spindelled, ska bli kul att se om det lyckas (vilket jag tror att det gör)Börjar på snikna BILTEMA
Ska kolla om jag hittar lösa spindelleder till något annat fordon,måste finnas någon som passar (ev efter lite modifikation) som man kan montera! Ska faan inte byta hela A-armen när bara spindeln är slut. Återkommer med slutresultat.. Man får väl plocka fram släggan å smì lite