Jag var med och provkörde dem 3 modellerna, och något annat än skit var det inte.650 Loggerns växellåda fungerade inte, man visste aldrig vilken växel som skulle hoppa i när man växlade, och tomgången behöver vi inte prata om. Vändradien låg nog runt 10-12 meter. fjädringen var obefintlig.450:in gick knappt att köra, den slingrade sig som en orm, det kändes ungefär som att framhjulen inte gick runt, stötdämparna var totalt kass, svetsarna på ramen såg ut och vara gjorda med pinnsvets av nån som aldrig sett en svets förut. Jag vet inte hur det ligger till med ägarförhållandena hos Fujimotors, men Dinlimotorn som satt i den här hade man slipat ner Dinli-loggan och klistrat dit ett Subaru märke, och vips så var det en Subarumotor.Den enda som såg ut att vara nåt att ha var UTV:n, det enda med den var väl att man inte kunde lägga i lågväxeln, det bara rasslade och sen hoppade den ur.Det måhända att mycket av felen är en justeringsfråga, men en säljare som har fordon för provkörning som inte är ordentligt justerade ger jag inte mycket för.
och logger vart jag imponerad av att dom sålt 100st och alla rullar och fungerar :
Dom är sålda i Sverige innan besöket trodde jag att det var dom andra maskinerna han sålde och att logger bara fanns på hemsidan för att han hade möjlighet att sälja men det är tydligen en stor säljare
Om det vore så , skulle det väl vara dax att öppna en märkestråd i detta forum och kanske tillockmed få svar från folk som äger en "logger"....Jag påstår inget, bara att det är väldigt tyst från alla de 100.....