Narmasil, jag håller på att kolla på ett bättre insugningsrör men kommer inte fixa det innan jag har köpt nått att kontrollera bränslet med först. Tror chansen att den går snålt är stor.Har du nått förslag på rör som passar hyffsat? LTR:ens är ju ganska nära men tyvärr lite för långt om man vill har kvar boxen.
det sitter en extrabox på 450 som man byter ut kittet man beställer innehåller allt man behöver + en beskrivning på hur man går till väga när man ska byta den
Citat från: MuppRacing skrivet 12 november 2008 kl. 18:29:14det sitter en extrabox på 450 som man byter ut kittet man beställer innehåller allt man behöver + en beskrivning på hur man går till väga när man ska byta den men om det nu sitter en extrabox går kabelhärvanin i den först o sedan till orginal boxen???
CiteraNarmasil, jag håller på att kolla på ett bättre insugningsrör men kommer inte fixa det innan jag har köpt nått att kontrollera bränslet med först. Tror chansen att den går snålt är stor.Har du nått förslag på rör som passar hyffsat? LTR:ens är ju ganska nära men tyvärr lite för långt om man vill har kvar boxen.den går antagligen snålare, men troligen inte FÖR snålt, ja vet att alla som tävlar å har sig byter ju denna böjen för den är ju en riktig flaskhals.kompisen tror ja fick sitt rör från en Hyosung/goes 450. passade rätt bra, tror han fick göra ett hål för luftgivarn bara å limma dit. men det blev bra mycket mer vrid i den
Tack Pjungling för ett mycket bra inlägg!!!Precis detta jag misstänkt hela tiden. Ska dock tillägga att jag kört med KL boxen och dom andra strypningarna borta ett tag nu och inte haft några större problem, även om jag misstänkt att den gått lite magert ibland.Min återförsäljare gav mig ett löfte om att garantin fortfarande skulle gälla även om jag tog bort dom, annars hade jag nog inte vågat köra så.
Drar upp denna tråden lite igen då jag fortfarande inte fått ordning på skiten.KL verkar inte vilja skicka nån box till mig men jag fick tag på en i USA som jag tog hem.Men när jag började skruva så ser jag att det är två boxar som har en KL klibba på sig... Dom sitter ovanpå varandra. Båda är inkopplade och kontakterna ser inte lkadana ut. Jag antar att den ena är bränsle och den andra är tändning. Jag har bara köpt CDI boxen, alltså tändning. Ska båda bytas?Snälla hjälp mig!!!