Hmm... Får man köra åkgräsklipparen på sin gräsmatta?? :roll:
Citat från: "QL"Hmm... Får man köra åkgräsklipparen på sin gräsmatta?? :roll:Frågan är om jag inte också åker dit för vårdslöshet i trafik för jag kan göra wheelisar med min åkgräsklippare.... och kör jag sedan på vintern på min gräsmatta så kanske kortet ryker.... och sedan så är det odubbat... så det blir nog fängelse!Gäller att passa sig!(Den har 8 hästar så burnisar är inget probs heller på grusgången)
Citat från: "Outlander"Citat från: "QL"Hmm... Får man köra åkgräsklipparen på sin gräsmatta?? :roll:Frågan är om jag inte också åker dit för vårdslöshet i trafik för jag kan göra wheelisar med min åkgräsklippare.... och kör jag sedan på vintern på min gräsmatta så kanske kortet ryker.... och sedan så är det odubbat... så det blir nog fängelse!Gäller att passa sig!(Den har 8 hästar så burnisar är inget probs heller på grusgången) En liten annan fråga. Vad är det för ålders gräns på en åkgräsklippare?
Citat från: "Yamaha"Citat från: "Outlander"Citat från: "QL"Hmm... Får man köra åkgräsklipparen på sin gräsmatta?? :roll:Frågan är om jag inte också åker dit för vårdslöshet i trafik för jag kan göra wheelisar med min åkgräsklippare.... och kör jag sedan på vintern på min gräsmatta så kanske kortet ryker.... och sedan så är det odubbat... så det blir nog fängelse!Gäller att passa sig!(Den har 8 hästar så burnisar är inget probs heller på grusgången) En liten annan fråga. Vad är det för ålders gräns på en åkgräsklippare?Mm, undrar vad jag ska svara på den....Det finns ingen åldersgräns, men får bara framföras på egen mark eller i inhängnat område. Dock får kommuner och andra använda dessa på allmän yta om det är för parkförvaltning etc.Fick en idé, man borde ordna en "kommundräkt" så kan man åka till kiosken.... Går lite sakta kanske!