ha ha, själva "brottet" kan jag tänka mig rubriceras som olovlig körning el likn. Men jag vet inte med säkerhet.
Citat från: "Outlander"ha ha, själva "brottet" kan jag tänka mig rubriceras som olovlig körning el likn. Men jag vet inte med säkerhet. Skulla vara kul att veta Ska vi pråova åkgräsklippar cruising :wink:
Citat från: "Yamaha"Citat från: "Outlander"ha ha, själva "brottet" kan jag tänka mig rubriceras som olovlig körning el likn. Men jag vet inte med säkerhet. Skulla vara kul att veta Ska vi pråova åkgräsklippar cruising :wink:Absolut, tar du din till Stockholm då så kan vi cruisa på Sveavägen??
Citat från: "Outlander"Citat från: "Yamaha"Citat från: "Outlander"ha ha, själva "brottet" kan jag tänka mig rubriceras som olovlig körning el likn. Men jag vet inte med säkerhet. Skulla vara kul att veta Ska vi pråova åkgräsklippar cruising :wink:Absolut, tar du din till Stockholm då så kan vi cruisa på Sveavägen?? Ja hehe det är ju "bara" drygt 30mil så om ja startar i kväll så kommer ja om en vecka vi ses :wink: :wink:
Citat från: "Yamaha"Citat från: "Outlander"Citat från: "Yamaha"Citat från: "Outlander"ha ha, själva "brottet" kan jag tänka mig rubriceras som olovlig körning el likn. Men jag vet inte med säkerhet. Skulla vara kul att veta Ska vi pråova åkgräsklippar cruising :wink:Absolut, tar du din till Stockholm då så kan vi cruisa på Sveavägen?? Ja hehe det är ju "bara" drygt 30mil så om ja startar i kväll så kommer ja om en vecka vi ses :wink: :wink:Jag håller kaffe varmt, beställer maten från Mc-D på onsdag så är det klart när du kommer!
eyy Jag måste också följa med fast det tar nog 2veckor för jag har 50mil till sthm. Fast jag får la slänga NOS på den. Ps. Jag har ju t.o.m slagit över med min! Ds.
Känns som att vi ska ta över jenkarnas sthlm-cruise med våra fyrhjulingar och visa vilka som bestämmer:)
Citat från: "Jonte"eyy Jag måste också följa med fast det tar nog 2veckor för jag har 50mil till sthm. Fast jag får la slänga NOS på den. Ps. Jag har ju t.o.m slagit över med min! Ds.Har också varit på väg att slå över, det som räddade det hela var dragöglan som fungerade som wheeliebar så den tiltade på sidan och la sig på hjulen igen.