På min ED har jag tagit bort staget, omöjligt att fungera annars, har även en egentillverkadskylt som sitter på locket till handskfacket ,9cm*22cm tror jag måtten blev. Har även bytit plats på skyltlampan så den sitter o lyser under skylten nu Blev bra alltiohopa....
För mig har det funkat fint efter att jag vände plattjärnet åt rätt håll. Har inte behövt kapa bort nåt. Har kört med både fullstor släpvagn och ett julasläp
Citat från: atviggesund skrivet 1 november 2008 kl. 22:42:17För mig har det funkat fint efter att jag vände plattjärnet åt rätt håll. Har inte behövt kapa bort nåt. Har kört med både fullstor släpvagn och ett julasläp hålen är väl försänkta till infästningen? går väl inte att vända fel? nån som har en bild?Jo då. Går alldeles utmärkt att vända fel . Kineserna lyckades iaf
Så, nu har jag haft inne min på första servicen och passade på att montera den avtagbara dragkroken från atvsweden. Blev skitbra tycker jag och nu är det inga problems att dra vagnar utan att behöva kapa några stag + att man helt kan ta av den när man inte behöver den. Rekomenderas, den gick på 495:-
Citat från: [Looser] skrivet 17 november 2008 kl. 14:44:01Så, nu har jag haft inne min på första servicen och passade på att montera den avtagbara dragkroken från atvsweden. Blev skitbra tycker jag och nu är det inga problems att dra vagnar utan att behöva kapa några stag + att man helt kan ta av den när man inte behöver den. Rekomenderas, den gick på 495:-har du möjlighet att lägga upp en bild?