jag tror inte det är bra idé att vända på den. för det sitter ett par klackar på ramen och en fördjupning på plattgjärnet. om jag minns rätt. det är nog för att den inte ska glappa och att den ska sitta rätt även om en bult går av eller vibrerar bort, bara en idé från min sida. kan ha fel!
Hej !!!Har samma problem med att handtaget på släp tar i fästramen för nummerskylten.Var hos återförsäljaren och frågade och han hade inte hört talas om detta (men han hade inte provat att slänga på ett släp heller ).Nån som kan slänga upp / PM:a en bild på hur det skall se ut när kulan (plattjärnet) är rätt monterat.Ser ju att det finns utrymme för järnet som kulan sitter i att vara ca 1 cm längre ned för att inte ta i den plåt som den sticker ut genom.Har en -09:a. Vet inte om det är nån skillnad mot tidigare årsmodeller.Detta är ju inte så lite irriterande
Hej!Din maskin är inte felkonstruerad på något vis. Vi tillhandahåller ett kitsom fungerar ungefär som ett avtagbart drag som kan beställas via våra ÅF.Med detta kit monterat på Din maskin så kan Du köra med ett släp utanproblem.Jag passar på att nämna att våra maskiner ej är registrerade att framföraspå ALLMÄN väg med släp så Du är medveten om detta faktum!